flertil udflåd!!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. oktober 2010

densmukkeline

man siger jo at flertil udflåd er tegn på ægløsning! ..

jeg har ikke siden min abort haft denne type udflåd !

(det skete i juli)

& er heller ikke blevet gravid siden .

kan jeg overhovedet blive gravid igen !!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

Maja88

har du haft mens siden???

mit udflåd var ikke anderledes ved ægløsning.

Anmeld

31. oktober 2010

densmukkeline

Maja88 skriver:

har du haft mens siden???

mit udflåd var ikke anderledes ved ægløsning.

jo jeg har haft mens.. bare meget uregelmæssige. :s

men denne gang i min cyklus lå den på 21 dage hvor jeg plejer bløde på 28 dagen.. så noget tyder på min krop er ved at komme sig.. men fatter bare ikke at jeg ikke er blevet gravid endnu.. har haft ÆL smerter men ikke ÆL udflåd ):

Anmeld

31. oktober 2010

densmukkeline

vmullepiigen skriver:

men denne gang i min cyklus lå den på 21 dage hvor jeg plejer bløde på 28 dagen.. så noget tyder på min krop er ved at komme sig.. men fatter bare ikke at jeg ikke er blevet gravid endnu.. har haft ÆL smerter men ikke ÆL udflåd ):

sludder.. den min mens kom på 27 dagen denne gang.. normalt ligger den på 28 dagen.. sorry

det var forrige cyklus den lå på 21 dagen.. ):

Anmeld

31. oktober 2010

Maja88

vmullepiigen skriver:

altså som sagt så havde jeg heller ikke noget ÆL udflåd...

men du skal huske jo mere du tænker på at blive gravid jo længere tid kan der faktisk gå....

det tog mig et halvt år at blive gravid da jeg hver måned var tvunget til at teste- da jeg skulle have en vaccine man ikke måtte give gravide. først da der var pause i det forløb og jeg ikke tænkte over det- så kom bebsern.

men altså nu har vi også bare haft sex når vi havde lyst for det andet er for stort et pres synes jeg personligt

Anmeld

31. oktober 2010

densmukkeline

Maja88 skriver:

altså som sagt så havde jeg heller ikke noget ÆL udflåd...

men du skal huske jo mere du tænker på at blive gravid jo længere tid kan der faktisk gå....

det tog mig et halvt år at blive gravid da jeg hver måned var tvunget til at teste- da jeg skulle have en vaccine man ikke måtte give gravide. først da der var pause i det forløb og jeg ikke tænkte over det- så kom bebsern.

men altså nu har vi også bare haft sex når vi havde lyst for det andet er for stort et pres synes jeg personligt

tillykke så ..

jeg kan godt se det ikke gør det nemmere  at tænke over det konstant. og det derfor kan føltes som laang tid .. undrede mig blot bare over jeg endnu ikke var gravid når jeg nu havde mærket min ÆL - og udflåden var ændret en del.. men jeg så ikke er blevet når vi havde dyret sex præcis inden ÆL og på dagen & efter .. så mister jeg modet efter 4 måneder uden held .

ja ja det tager lang tid.. det joo ikke blot bare en dans på roser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.