Så prøver vi :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

497 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. oktober 2010

Ace

Efter lang overvejelse, har vi bestemt os for at begynde PB

Ved godt jeg er midt i uddannelse, men lysten er der bare nu. Tænker på det, og min eneste negative tanke er hvad folk (venner og familie) vil synes at vi gør det her, mens jeg er under uddannelse. Og det er bare ikke grund nok til at lade vær, synes jeg.

Jeg ved at jeg på sosu kan tage en pause i uddannelsen, så skal nok gøre den færdig

Smed pillerne for 4 dage siden .. så nu ser vi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

paprika

Jeg forstår dig fuldstændig (: 

Krydser fingre for jer! 

Anmeld

31. oktober 2010

Peanut

Tillykke med det 

Fedt du kan tage pause i uddannelsen  Vi er også under uddannelse, men har besluttet os for at vente et års til med PB for at vi begge er færsiguddannede.. Men uha, trængen til at starte er sgu ikke forsvundet 

Anmeld

31. oktober 2010

CmarianN

Ace skriver:

Efter lang overvejelse, har vi bestemt os for at begynde PB

Ved godt jeg er midt i uddannelse, men lysten er der bare nu. Tænker på det, og min eneste negative tanke er hvad folk (venner og familie) vil synes at vi gør det her, mens jeg er under uddannelse. Og det er bare ikke grund nok til at lade vær, synes jeg.

Jeg ved at jeg på sosu kan tage en pause i uddannelsen, så skal nok gøre den færdig

Smed pillerne for 4 dage siden .. så nu ser vi

Det var også mit dilemma, men det er jeg kommet mig over og tror jeg vil sprede lykke i familien når jeg en dag kan fortælle jeg er gravid

Held og lykke til jer  (og os selv - hehe)

Anmeld

31. oktober 2010

www.baby.NU ;)

Jeg sidder selv i samme situation og kan følge dig ... Udd. kan man altid gøre færdig bagefter... det er jo ikke fordi man dropper ud, man forlænger bare...

Krydser fingre for os begge

Anmeld

31. oktober 2010

A&F

Du kan sagtens gå på barsel under uddannelse og fortsætte når den er færdig, det kommer jeg selv til. Jeg krydser fingre for dig, held og lykke

Anmeld

31. oktober 2010

Ace

tak skal i have allesammen, for jeres støttende svar

Og held og lykke til jer der også prøver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.