måske ved at miste? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

838 visninger
11 svar
0 synes godt om
31. oktober 2010

Moar2

Hej. .

Jeg er idag 6+6, og jeg har igennem den sidste uges tid, haft et par gange med rødligt/brunligt udflåd. Jeg har læst lidt på nettet at for nogen er dette meget normalt, og jeg har derfor forsøgt at sige til mig selv, at så længe jeg ingen smerter har, er alt nok okay. Men så imorges da jeg tørrede mig, var der noget mere rødligt udflåd og jeg har fået lidt mens lign. smerter.Men nu her er der næsten ingenting igen, kun lidt smerter i maven.

Så jeg er godt forvirret, hvad mon det er der sker? nogen der har prøvet det.

Jeg ringer til min læge imorgen tidlig, hvor jeg håber han vil se mig og evt. vil sende mig til scannong, da jeg er meget nervøs for noget er galt

Jeg har tid til 1. graviditetundersøgelse på onsdag, men syntes 2 dage er længe at gå i uvished

Håber sådan alt er okay, men frygter det værste.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

LBK

Hvis jeg var dig ville jeg ringe nu for at få tid til en kontrolscanning. Hvorfor vente til i morgen.....

Anmeld

31. oktober 2010

betiinsen

kan godt forstå dig og synes du skal til scanning i morgen. jeg havde lidt brunt udflåd i starten og kan stadig have det og er blevet scannet mange gange hvor de sagde alt var fint, men man bliver stadig lidt bekymret. har dog ikke blødt med rødt frisk blod. så hold øje med det, og hvis det sker, skal du til vagtlægen..

Anmeld

31. oktober 2010

N&J

Jeg blødte frisk blod da jeg var 11 uger henne, men det stoppede igen, så det kan sagtens være falsk alarm... 

Når det stopper og er i så små mængder lyder det mere som kroppen der renser ud, jeg havde mens smerter (bare kraftigere) gennem næsten hele min graviditet.. 

Håber for dig at der intet er galt og det bare er kroppen der renser lidt ud... 

Anmeld

31. oktober 2010

Moar2

er det til lægevagten jeg skal ringe? har bare læst så meget om, at de altid siger, at man skal se tiden an, og hvis man er ved at abortere, så skal det bare gå sin gang.

Og jeg har ikke brunligt udflåd lige nu, og det har aldrig været så meget, at det er kommet i trusser eller toilet. 

Og er mere tryg ved at snakke med min egen læge

Anmeld

31. oktober 2010

nvm

jeg gik og blødte da jeg var i uge 5 og uge 7. og jeg var også rigtig nervøs, jeg ringede til min læge, de vil intet gøre. så du skal ikke regne med de sender dig til scaning eller noget. jeg måtte selv ringe til en scanings klinik i kbh og selv betale, fordi jeg ku ikke vente med vide om det var liv eller ej. lægerne er sku ikk til meget hjælp vil jeg sige. men kan være der forskelligt, fra læge til læge. men var i hvertfald idioter!

håber det bedste for dig, her var der liv, jeg blødte igen i uge 24, men der var heller ikke noget galt. så man kan være heldig

Anmeld

31. oktober 2010

N&J

Moar2 skriver:

er det til lægevagten jeg skal ringe? har bare læst så meget om, at de altid siger, at man skal se tiden an, og hvis man er ved at abortere, så skal det bare gå sin gang.

Og jeg har ikke brunligt udflåd lige nu, og det har aldrig været så meget, at det er kommet i trusser eller toilet. 

Og er mere tryg ved at snakke med min egen læge

Når du ikke er længere henne, så tror jeg ikke du får en meter ud af at snakke med lægevagten, tror du skal ringe til din egen læge, men når det ikke er mere du bløder så lyder det virkelig ikke som noget slemt.. 

Anmeld

31. oktober 2010

Karo

Jeg har prøvet at miste og dengang havde jeg brunligt udflåd i nogle dage inden jeg begyndte at bløde. Men fordi jeg havde det sådan betyder det jo ikke at du også er ved at miste. Da du ikke er længere henne får du ikke noget ud af at kontakte hverken læge eller vagtlæge. De giver dig besked på at vente og de vil først se en til en egt. planlagt undersøgelse eller hvis man mister

Du får et stort herfra og så krydser jeg fingere for at den lille er okay

Anmeld

31. oktober 2010

dorthemus

Jeg tror jeg ville købe mig til en tryghedsscanning

Håber at alt er som det skal være

Anmeld

31. oktober 2010

VIPpigen

Jeg blødte frisk da jeg var mellem 6 og 9 uge. I alt den tid ringede jeg til vagtlægen når det tog til (2 gange) og begge gange fik jeg at vide jeg var ved at miste, og de ikke kunne gøre noget. Hvis jeg ventede og ringede til egen læge fik jeg en tid med det samme og hun undersøgte indvendig og kunne se at livmoderen var fin, og mente ikke alle de gange der var grund til bekymring. Men hun undersøgte mig hver gang jeg ringede. Da jeg var i 9 uge, og til første lægeundersøgelse sagde jeg at jeg var bekymret for om der var liv når jeg blødte sådan on/off og det var frisk, så hun sendte en henvisning til en gyn, og fik en tid samme dag til scanning. Der var liv.

Da jeg er i 12 uge, det vil sige 5 dage inden første NF får jeg en styrtblødning, det er fredag eftermiddag, og ringer straks til egen læge, kunne ikke snakke med hende selv, men hendes kollega ringer 5 min senere, og da jeg forklare ham sagen ringer han på kolding, og jeg skal være der en time senere. Bliver undersøgt på kryds og tværs, og de ved ikke hvor blødningen er kommet fra, men den er heldigvis stoppet igen. Hun scanner, og sørme om der ikke stadig er liv...

Er nu 34+5, og venter den mest livlige og er sikker på det også er den skønneste lille pige.

Hvis jeg var dig ville jeg klart vente til i morgen, og evt bare få lægen til at undersøge for at være sikker på hvad der sker. Jeg ved det kan være svært at udholde så lang tid, for man er virkelig urolig. Men lig dig på sofaen og slap af, og tag det stille og roligt til du kan ringe til lægen i morgen.

Stor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.