Jeg blødte frisk da jeg var mellem 6 og 9 uge. I alt den tid ringede jeg til vagtlægen når det tog til (2 gange) og begge gange fik jeg at vide jeg var ved at miste, og de ikke kunne gøre noget. Hvis jeg ventede og ringede til egen læge fik jeg en tid med det samme og hun undersøgte indvendig og kunne se at livmoderen var fin, og mente ikke alle de gange der var grund til bekymring. Men hun undersøgte mig hver gang jeg ringede. Da jeg var i 9 uge, og til første lægeundersøgelse sagde jeg at jeg var bekymret for om der var liv når jeg blødte sådan on/off og det var frisk, så hun sendte en henvisning til en gyn, og fik en tid samme dag til scanning. Der var liv.
Da jeg er i 12 uge, det vil sige 5 dage inden første NF får jeg en styrtblødning, det er fredag eftermiddag, og ringer straks til egen læge, kunne ikke snakke med hende selv, men hendes kollega ringer 5 min senere, og da jeg forklare ham sagen ringer han på kolding, og jeg skal være der en time senere. Bliver undersøgt på kryds og tværs, og de ved ikke hvor blødningen er kommet fra, men den er heldigvis stoppet igen. Hun scanner, og sørme om der ikke stadig er liv...
Er nu 34+5, og venter den mest livlige og er sikker på det også er den skønneste lille pige.
Hvis jeg var dig ville jeg klart vente til i morgen, og evt bare få lægen til at undersøge for at være sikker på hvad der sker. Jeg ved det kan være svært at udholde så lang tid, for man er virkelig urolig. Men lig dig på sofaen og slap af, og tag det stille og roligt til du kan ringe til lægen i morgen.
Stor 
Anmeld