Blokere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. oktober 2010

Anonym trådstarter

Kan man blokere folk herinde, hvis man nu kender nogen herinde, men ikk rigtig vil have de skal kunne se ens inlæg ... (ja jeg ved man kan være anonym, det er da træls altid at skulle være anonym)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

tinasmor

Det tror jeg altså ikke du kan. det er jo et offentligt forum, selv på google kan man blive fundet.

Anmeld

31. oktober 2010

Pena

Anonym skriver:

Kan man blokere folk herinde, hvis man nu kender nogen herinde, men ikk rigtig vil have de skal kunne se ens inlæg ... (ja jeg ved man kan være anonym, det er da træls altid at skulle være anonym)

Kan du ikke skifte brugernavn eller lave ny profil og så ikke have billede på din profil?

Anmeld

31. oktober 2010

Anonym trådstarter

Jo det kunne jeg jo godt.. men det er lidt træls, jeg ikke kan dele det jeg vil, uden de skal se det, når det nu kun er dem jeg ikke vil have skal blande sig..

hmm.. måske sku jeg bare lade vær at tænke over at de kigger ... og hvis de så gør så må det være det..

kunne nu bare godt tænke mig muligheden var der....

Anmeld

31. oktober 2010

Becks

Anonym skriver:

Jo det kunne jeg jo godt.. men det er lidt træls, jeg ikke kan dele det jeg vil, uden de skal se det, når det nu kun er dem jeg ikke vil have skal blande sig..

hmm.. måske sku jeg bare lade vær at tænke over at de kigger ... og hvis de så gør så må det være det..

kunne nu bare godt tænke mig muligheden var der....

Hvis du er plusmedlem, kan du ændre dine indstillinger, så det kun er dem du er venner med der kan se din profil og tidligere indlæg..

Anmeld

31. oktober 2010

Anonym trådstarter

Tutter skriver:

Hvis du er plusmedlem, kan du ændre dine indstillinger, så det kun er dem du er venner med der kan se din profil og tidligere indlæg..

ahh okai.. Hmm.. så overvejer jeg lidt alligevel at blive pludsmedlem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.