er så trist

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

744 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. oktober 2010

skøjte-prinsessen

hej jeg er så uheldig at være vildt forelsket i mit barns far og jo længere hen jeg kommer i min graviditet jamen jo mere ked af det bliver jeg og savner ham endnu mere... men jeg ved ikke hvad jeg skal gøre... jeg tror også at han allerede ligge og knalder andre piger og den tanke gør mig endnu mere ked af det...

jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre mere det er 2 mdr siden vi gik fra hinanden og igår da to af mine venner gjorde alt det jeg gerne ville have min eks gjorde (mærke maven, nusse den og sådan) rørte det mig dybt og ville sådan ønske at det var min eks der gjorde det...

nogen der ved hvordan jeg kan komme  videre, han er min drømme mand og ham jeg gerne vil være sammen med for altid, mere kan bare ikke mere af denne smerte jeg føler mig så alene og ensom og hjælper ikke at han er på mit hoved konstant...

håber nogen kan hjælpe mig

kys

Anne

ps GLÆDELIG HALLOWEEN ALLE SAMMEN

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

DLM

Hej

lige først til dig

Desværre findes der hverken bøger eller eller råd der hedder "sådan kommer du videre med dit liv efter svigt af manden". Bare der gjorde så ville alt være lidt nemmere.

Man kan jo ikke styrre sine følelser desværre, og jeg kan godt forstå du føler som du gør, selvom han har svigtet dig og den lille. Man kan jo selvfølgelig altid sige " hvorfor vil du spilde tåre på ham nu når han valgte jer fra" osv. Men det er da klart du ønsker at det var dit barns far, der nussede og krammede dig og maven, man vil selvfølgelig gerne være 2 til at dele lykken. Og jo mere maven vokser kan det også være savnet til ham gør.

Jeg kan desværre ikke sige at alt nok skal ordne sig, og at du nok skal komme over det. Ville ønske jeg kunne.

Men jeg vil alligevel glæde mig på dine vegne for den lille der vokser i maven, som jeg er sikker på vil elske sin mor ubetinget og for altid

Anmeld

31. oktober 2010

AnnePedersen

puha lille gravide ven..... det er sku ikke nemt. alle hormonerne kører rundt og man er bare så følsom.

Kærestesorger er aldrig nemme. Mit råd vil være at fokuser på det dejlig i dit liv. Gode venner, en lille dejlig baby (som han går glip af i maven), det nye tøj du køber til den lille, værelset osv osv..... tænk på de ting....... for det er lykken med en baby...

håber det hjælper lidt

Anmeld

1. november 2010

Ellim

Ej, ville ønske at jeg kunne give dig en masse godt råd.. hmmm - det er så skide svært sådan noget.. hmmm..

Noget der kan hjælpe mig når jeg er rigtigt ked af det er at tænke på at man kun bliver stærkere af alt man ikke dør a'.

Bare hold dit fokus på at du nok skal klare den uden ham (selvom det ikke er det du helt vil) og så tænk på at du nok skal blive en rigtig power mom.. det er jeg sikker på

Anmeld

1. november 2010

Rockertand

Selvfølgelig håber jeg som alle andre, at du finder sammen med dit barns far - for dit barns skyld, ikke så meget fordi du nu sidder og føler, at du mangler ham i graviditeten, for det vidste du fra start - som jeg kan læse det, så har han spillet med åbne kort hele tiden, og du vidste, at det var vilkårene, og nu er det så virkelighed.

Håber I finder ud af det trods alt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.