Første tur på fødegangen :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

811 visninger
10 svar
0 synes godt om
31. oktober 2010

SoffiLine

Ved ikke om den ligger det rigtige sted?

Nå, igår var jeg hos en veninde - Vi skulle hygge & se film. Havde i nogle timer haft ondt i lænden, men slog det hen. Pludselig tager det til, og mens jeg sidder på gulvet og leger med lille jessie vælter der bare en masse smerter ind over mig. Kunne ikke snakke, kun koncentrere mig om at trække vejret. Det hjalp, lidt. Men det blev værre og værre. 

Michelle, (veninden) ringer til FG og snakker med dem, hun får af vide de sender en ambulance med det samme. 

Op kommer to vældig søde falck mænd og de hjælper mig ned i ambulancen. Så gik det ellers mod Kolding. Nøøj hvor havde jeg ondt :/ Fremme på fødegangen, blir jeg undersøgt at min søde JM der fortæller mig min livmoderhals er mere moden end den skal være  Og hun kunne mærke noget der pressede på oppefra.

Lægen kommer og scanner mig, alt ser godt ud & vores lille pige har det godt. Og jeg har det godt. De siger jeg gerne må tage hjem, men skal tage den med ro!

Så mig & danny tog hjem & fik noget mad & fik sovet!

Sikke en forskrækkelse 

Knus Soffi 20+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

SussieThyssen

Puuhha da...sikke noget.
Jeg krydser arme og ben og så må du tage den med ro og slappe godt af.

Kærligst
Sussie

Anmeld

31. oktober 2010

SoffiLine

SussieThyssen skriver:

Puuhha da...sikke noget.
Jeg krydser arme og ben og så må du tage den med ro og slappe godt af.

Kærligst
Sussie

Mange tak 

Anmeld

31. oktober 2010

Bruus

SoffiLine skriver:

Nå, igår var jeg hos en veninde - Vi skulle hygge & se film. Havde i nogle timer haft ondt i lænden, men slog det hen. Pludselig tager det til, og mens jeg sidder på gulvet og leger med lille jessie vælter der bare en masse smerter ind over mig. Kunne ikke snakke, kun koncentrere mig om at trække vejret. Det hjalp, lidt. Men det blev værre og værre. 

Michelle, (veninden) ringer til FG og snakker med dem, hun får af vide de sender en ambulance med det samme. 

Op kommer to vældig søde falck mænd og de hjælper mig ned i ambulancen. Så gik det ellers mod Kolding. Nøøj hvor havde jeg ondt :/ Fremme på fødegangen, blir jeg undersøgt at min søde JM der fortæller mig min livmoderhals er mere moden end den skal være  Og hun kunne mærke noget der pressede på oppefra.

Lægen kommer og scanner mig, alt ser godt ud & vores lille pige har det godt. Og jeg har det godt. De siger jeg gerne må tage hjem, men skal tage den med ro!

Sikke en forskrækkelse 

Knus Soffi 20+3

Ja, sikke en forskrækkelse Men er glad for at høre at jeres lille pige har det rigtig godt. Så må du bare slappe rigtig godt af. Men hvad har det af betydning for dig at livmoderhalsen er mere moden end den burde??

Alt det bedste til jer,

Fra Mette.

Anmeld

31. oktober 2010

SoffiLine

Mette:)) skriver:

Ja, sikke en forskrækkelse Men er glad for at høre at jeres lille pige har det rigtig godt. Så må du bare slappe rigtig godt af. Men hvad har det af betydning for dig at livmoderhalsen er mere moden end den burde??

Alt det bedste til jer,

Fra Mette.

Må ærlig indrømme jeg faktisk ikke lyttede så meget efter, havde så ondt. Kunne ikke koncentrere mig :s

Men ved ikke hvad det betyder at den er mere moden?  den var mere blød sagde hun.

Min livmoder har heller den ikke den størrelse som den normalt har i uge 21. Det er lidt underligt, men de sagde til mig at alt er fint  så det håber jeg er rigtig. men blir sgu bange, det er jo liiige tidligt nok hvis hun ville melde sin ankomst nu 

knus

Anmeld

31. oktober 2010

quar20

Jamen for hunde da en aften du havde igår..!! GODT at du blev undersøgt...!!

Nu er det altså bare med at ligge og slappe af og IKKE LØFTE.. Jeg døjede også med meget blød livmoderhals med Tino, og det resulterede i at jeg måtte være sengeliggende rigtig rigtig mange uger for IKKE at føde for tidligt.. Der fik jeg bla. at vide at man IKKE måtte løfte osv..!! Det er også smadder vigtigt at du får slappet godt af, spiser og drikker godt - samt mærker på din krop - og er du utryg på et tidspunkt så skal du absolut ikke tøve med at ringe derop igen..!!

Til slut får du lige en KÆMPE

Anmeld

31. oktober 2010

NoName

SoffiLine skriver:

Sikke en forskrækkelse 

Knus Soffi 20+3

Puha, sikke noget.... godt der ikke skete mere....

Så er der dømt aflsapning og sofa hygge resten af graviditeten, jeg krydser alt hvad jeg kan for at lille pigen blir inde laaaang tid endnu...

Anmeld

31. oktober 2010

SoffiLine

quar20 skriver:

Jamen for hunde da en aften du havde igår..!! GODT at du blev undersøgt...!!

Nu er det altså bare med at ligge og slappe af og IKKE LØFTE.. Jeg døjede også med meget blød livmoderhals med Tino, og det resulterede i at jeg måtte være sengeliggende rigtig rigtig mange uger for IKKE at føde for tidligt.. Der fik jeg bla. at vide at man IKKE måtte løfte osv..!! Det er også smadder vigtigt at du får slappet godt af, spiser og drikker godt - samt mærker på din krop - og er du utryg på et tidspunkt så skal du absolut ikke tøve med at ringe derop igen..!!

Til slut får du lige en KÆMPE

Mange tak for svar 

Nu står den også bare på afslapning herhjemme, og forkælelse 

Synes sgu det tog hårdt på mig  Det er første gang, og tænkte bare "Du kommer fandme ikke ud nu lille baby" - Var virkelig bange.

Men faldt til ro da de scannede mig og sagde hun var okay og jeg bare skulle sørge for at slappe af. Men årh, jeg laver ikke andet end at slappe af. Passer virkelig på, og løfter ikke på noget. 

Anmeld

31. oktober 2010

SoffiLine

noname skriver:

Puha, sikke noget.... godt der ikke skete mere....

Så er der dømt aflsapning og sofa hygge resten af graviditeten, jeg krydser alt hvad jeg kan for at lille pigen blir inde laaaang tid endnu...

Tusind tak 

Ja, det er der godt nok. Hun skal sgu bare blive derinde, det andet går sgu ikke 

Så nu skal der slappes af sammen med Danny, ingen stress!

Anmeld

31. oktober 2010

quar20

SoffiLine skriver:

Mange tak for svar 

Nu står den også bare på afslapning herhjemme, og forkælelse 

Synes sgu det tog hårdt på mig  Det er første gang, og tænkte bare "Du kommer fandme ikke ud nu lille baby" - Var virkelig bange.

Men faldt til ro da de scannede mig og sagde hun var okay og jeg bare skulle sørge for at slappe af. Men årh, jeg laver ikke andet end at slappe af. Passer virkelig på, og løfter ikke på noget. 

Ja tror da pokker man blir møg nervøs og meget ilde tilpas...!! - Hovedsagen er bare at du husker at lytte til din krop..!! Ja det kan jeg jo sagtens sige - for det har jeg vidst aldrig gjort ..!!

Men krydser finger for du trods denne forskækkelse får en go graviditet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.