ondt i ørene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.445 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. august 2008

tascia

min lile dreng har fået ondt i ørene og har måske sovet 2 timer siden kl. 24 ellers har han skreget :'( var ved vagtlæge og de sagde at der var strammet på med at give penicillin så vil måtte bare holde os vågen!!! hvor meget kan jeg selv gøre ud over at hæve sengen og give pinex, for tanken om endnu en nat på den måde er lige ved at tage pippet fra mig!!! lige nu sover han heldigvis i barnevognen men hvor længe?? Derudover er jeg ved at køre ham ind i VS så vil være noget træt af hvis det skal stå på i flere dage da vi kun har en uge tilbage før jeg starter på arbejde igen... hjælp i kloge kvinder //Natascia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2008

charlottekri

jeg ville tage til lægen igen, for det kan squ ikke passe!!!!

Anmeld

9. august 2008

Honningblomst

Stakkels lille pus...god bedring med ham. Har desværre ikke mange råd, men vil bare ønske jer god bedring.
Knus...(H)

Anmeld

9. august 2008

twinboys

Hej jeg har i ca. en uge nu haft ondt i mit øre, har væske bag ved trommehinden men trommehinden er ikke rød... Jeg kan ikke høre på det og føler jeg sidder inde i en osteklokke... Men har vil de heller ikke gøre noget, så længe trommehinden ikke er rød, og jeg ikke har feber, skal det gå væk af sig selv...:@

Pinex og hovedgærdet højt det var den medicin de ville give mig...:(

Ønsker dig god bedring men den lille pus...(L)

Majbritt(H)

Anmeld

9. august 2008

Siber

Jeg ville tage til ørelægen!
Jeg taler af erfaring, min Johanna har haft problemer med ørenen i lang tid, og en "alm" læge kan ikke se eller gøre specielt meget. Men en ørelæge ved hvad de taler om, så ring til en ørelæge! Vores læge sagde, at hvis man ikke har feber så har man ikke MØB, men det passer ikke!

Johanna er ørebarn og har nu dræn i ørene, så vidt håber jeg ikke at I kommer, men kontakt en ørelæge!

Jeg kan også kun råde dig til, hovedet højt og pinex! Og hvis han græder rigtig meget så tag ham op, så trykket på øret letter!

Rigtig god bedring, jeg føler med sig, det er ikke sjovt! Håber han snart bliver frisk!
Knus Siber

Anmeld

9. august 2008

tascia

han har feber! så det er vel møb???

mht. ørelæge, er der så ikke altid lang ventetid? kan huske med min datter at det tog nogle mdr. før vi kom til første gang..

må se dagen an, ellers ringer jeg til vagtlægen igen

tak for svar

//Natascia

Anmeld

9. august 2008

moniquesmor

jeg ville bede om af få en akut tid til ørelægen gjort jeg med min datter, for hvors gammel læge sagde hun ikke fejle noget. så fik vi en akut tid til ørelægen og ganske rigtigt hun fik penicillin og 2mdr efter fik hun dren i øren..
ellers prøve vi med noget der hedder ørelys der kan tag alt mulig mærkeligt. og det hjælp

håber han bliver frisk det lille pus

Anmeld

9. august 2008

EliasNoah

Elias er også et rigtig ørebarn, han fik panodil til smerterne (syntes ikke helt det hjælp ordentlig) og først da han var 15 mdr fik han dræn:(

Nu er jeg heldigvis opmærksom på det med Noah, men jeg ville i hvert fald tage til ørelæge.

Det siges at mælke/mælkeprodukter er meget god til at give rendende næser og møb. Det kunne man måske være opmærksom på.

http://www.dsgnet.dk/Sites/artsym/Mellem%C3%B8rebe t%C3%A6ndelse.asp

Anmeld

9. august 2008

MorCamilla

Kan se at du har fået mange gode råd allerede, så jeg vil bare ønske dig rigtig god bedring med ham.. Jeg håber snart at han er ovre det igen..

Knus fra Camilla.

Anmeld

9. august 2008

tascia

RIngede til vagtlægen igen og tog der ind. Denne læge havde en hel anden mening end hende i nat, så han er sat på pinicellingkur med det samme.
Han sagde i øvrigt at 4-5 gange om året og så ville han anbefale dræn (han havde selv 4 ørebørn)

Det er kun 2 gang han har det men han er altså heller ikke 1 år endnu og første gang var for 3 mdr. siden, men nu ser vi.

Min datter fik dræn så har ingen skrupler over hvis lillebror også skal have det.

mht. mælk, så ved jeg godt at mælkeprodukter og ørebørn er en dårlig coctail, men han får også kun mælk i sin grød og nogle gange til aftensmaden, og ja så hans aftenflaske, og ost spiser han ikke rigtig, så syntes ikke han bliver proppet med mælkeprodukter.

Håber det er bedre i morgen..

//Natascia som er noget brugt og en slatten Robert som siden han var et ½ år mere eller mindre har været snottet, hostet eller har fået tænder!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.