Jeg er næsten sikker på at det du mærker i din krop er psykosomatisk, altså noget du oplever, fordi du fokuserer på det og er nervøs. Jeg mærker også ofte stik eller kortvarige smerter/ubehag i underlivet og jeg tror ikke jeg fejler noget
(Skal selv scannes den 9. pga Manden næsten ingen sædceller har)
Gik for nylig og ventede i 4 uger på en celleprøve og var i ventetiden 100% sikker på at jeg kunne mærke mit underliv meget mere end normalt og at det måtte være kræft. Men men... prøven var fin og jeg havde ikke kræft. Efterfølgende tænke jeg at jeg kunne mærke noget og kunne bilde mig selv, at jeg måske var gravid eller på vej til at få mens. Dette gjorde så, at mens blev først kom på 32dagen (normalt 28). Jeg tror vi kan påvirke vores kroppe helt utroligt meget ved at gå og fokusere på forskellige områder og være nervøse. Vi kan fremkalde fornemmelser eller smerter, som ikke er der og vi kan også påvirke en eller helt normal cyklus.
Kender du ikke det, at du har brændt dig eller slået dig. Når man fokuserer på såret sender det signaler til hjernen og det regisereres som smerte. Flyttes fokus derimod glemmer man smerten og den registeres ikke før man igen kommer i tanke om det. Alt dette handler om om man er tunet ind på det sted i kroppen. I dette tilfælde er du så over-fokuseret på dit underliv at du registrerer meget som du ellers ikke ville opdage.
Jeg ved fuldstændig, hvordan du har det, men du må tænke at intet tyder på at der er noget galt med dig. Hver gang jeg har haft denne type fornemmelser, har det været i forbindelse med undersøgelser, hvor jeg havde tatastrofetanker omkring udfaldet, men der har 100% aldrig været noget galt og symptomerne er forsvundet idet jeg fik resulatatet og ikke længere var nervøs.
Kæmpe helt og lykke til jer.. og skriv endelig en opdatering når du har været til undersøgelse.. 

Anmeld