Hvorfor skal det smage så godt?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2010

Pige2009

Baagøe skriver:

Smider den ind imorgen. Den er super nem!

Har vist glemt at dele gullaschopskriften... Jeg bruger denne opskrift og tilføjer så lige 150 gram champignons

http://www.maduniverset.dk/opskrift.php/4171/Gryderetter-opskrifter/Gullasch-med-kartoffelmos

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

Pige2009

wamse skriver:

Uhh jeg vil da også rigtig gerne bede om opskriften på en gang sund gullash

Jeps søde. Se nedenfor....

Anmeld

28. november 2010

Steph_Laurits

Baagøe skriver:

Jeg bruger denne opskrift og tilføjer så også lige 150 gram champignons

http://www.maduniverset.dk/opskrift.php/4171/Gryderetter-opskrifter/Gullasch-med-kartoffelmos

Mmmh, tak

Anmeld

28. november 2010

Faith

Baagøe skriver:

Øv, da. Lavt selvværd er aldrig fedt. Hvor bor du? Jeg kommer gerne og laver en omgang sund gullasch til din fryser

Hvor er du sød

Anmeld

28. november 2010

B&J

TrineLærke skriver:

Øv øv - dumme is! Det havde været meget nemmere hvis det smagte af H til! 

Jeg 1.63 høj og vejer ca. 70 kg - og selvom jeg hader min grimme krop og min vægt, så propper jeg alligevel hovedet og maven med is 

Gud hvor jeg hader mig selv - og tanker om at være grim og tyk!

Jeg er ikke den største, men jeg har nogle buler på maven, og det sidder ikke pænt!

Ja, undskyld jeg ynker, for det er bestemt min egen skyld at jeg ikke har fået smidt vægten efter min fødsel, men efter alt vi har været igennem med Lærke, er maden nok noget af det sidste vi har tænkt på og mange gange er overskudet der ikke til andet end en pizze  (ingen undskyldning).

hvor mange gange spiser du om dagen og hvor meget det har tit noget med det afgøre man er lækker sulten.. det har jeg fundet ud af efter jeg er på kur

Anmeld

28. november 2010

Leonora

TrineLærke skriver:

Jeg 1.63 høj og vejer ca. 70 kg - og selvom jeg hader min grimme krop og min vægt, så propper jeg alligevel hovedet og maven med is 

Jeg er ikke den største, men jeg har nogle buler på maven, og det sidder ikke pænt!

Ja, undskyld jeg ynker, for det er bestemt min egen skyld at jeg ikke har fået smidt vægten efter min fødsel, men efter alt vi har været igennem med Lærke, er maden nok noget af det sidste vi har tænkt på og mange gange er overskudet der ikke til andet end en pizze  (ingen undskyldning).

NØJ det er helt som at høre mine tanker...jeg er også 1.63 og vejer 68 kg....og alligevel stopper man alt muligt lort i hovedet...hmmm...

Hvorfor kan man ik lade være..har overvejet at være med på fredags vejningen men ved at jeg skuffer mig...hvad med dig ?

Men den suppe lyder lækker og den skal prøves

Anmeld

28. november 2010

ønskebørn74

TrineLærke skriver:

Jeg har erfaret at det hjælper at være stopmæt når man køber ind... Og så lad være med at købe det hjem...

Knus Lene (der også er igang med at komme af med en masse kg...)

Anmeld

28. november 2010

Faith

ønskebarn74 skriver:

Jeg har erfaret at det hjælper at være stopmæt når man køber ind... Og så lad være med at købe det hjem...

Knus Lene (der også er igang med at komme af med en masse kg...)

Jep det synes jeg osse virker! Det er dømt til at gå galt hvis man tager i Føtex når man er sulten

Anmeld

28. november 2010

Pige2009

StephanieJ skriver:

Mmmh, tak

Velbekomme

Anmeld

28. november 2010

Pige2009

smillaluna skriver:

Hvor er du sød

Tak Det er du også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.