sutten falder ud af sengen om natten arrgh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.405 visninger
14 svar
0 synes godt om
30. oktober 2010

Fru Hansen

Min datter på 1½ år taber ofte sutten om natten. Den falder på gulvet ud af tremmesengen og da det er sådan en natursut hopper den langt væk og er svær at finde i mørket.

I familien har jeg set et par fantasifulde ideer med bamser eller suttekæder som sutten sidder fast på og gør den nemmere at finde for forældre og barn om natten.

Jeg har forsøgt at finde en suttekæde på nettet. Jeg forestiller mig at der findes en kort en, evt. med bamse på el. lign. Så barnet ikke bliver kvalt, men så sutten ikke er så levende om natten. Men jeg kan intet finde.

Men hvad gør i? Gode ideer søges.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2010

Skouboe

Det er derfor gud opfandt sengerande...

Anmeld

30. oktober 2010

Fru Hansen

Skouboe skriver:

Det er derfor gud opfandt sengerande...

Sådan en har vi allerede. Den virker ikke, eller også er det ikke vorherre der har opfundet den vi har

Anmeld

30. oktober 2010

Mumto3

Ih altså, jeg måtte lige grine lidt, da jeg læste dit indlæg. For vi har nemlig også natursutten og det er da den rene hoppebold!!! HELT VILDT OM DEN KAN HOPPE LANGT VÆK!!!!!

Nå, men for at svare på dit spørgsmål, så har vi en suttekæde med træ-kugler på. Den er købt i Legekæden. Jeg synes den er alt for tung, men alle tre unger har været glade for (hver deres) suttekæde. Sutten hopper ingen vejne, og børnene kan selv finde den om natten!

Anmeld

30. oktober 2010

motterhea

fru-nielsen skriver:

Sådan en har vi allerede. Den virker ikke, eller også er det ikke vorherre der har opfundet den vi har

Hvad med en overdrevet høj sengerand?

Eller bliver den kastet ud?

Anmeld

30. oktober 2010

TrineCT

Måske kan du placere flere sutter i sengen. Så bliver det først et problem når alle sutterne er trillet ud af sengen.

Hilsen
TrineCT

www.smart-babytoej.dk

Anmeld

30. oktober 2010

Agnete

Jeg havde altid et mindre lager af sutter liggende under min hovedpude (min datter sov oftest i min seng). Så fik hun bare en ny hver gang hun mistede en  Ellers havde hun 2-3 sutter med i egen seng. Nu sover hun mest i sin egen seng, men hvis hun sover hos mig, ligger hun og leder efter sutter under min pude i søvne  Hun stoppede med sut for ca. 6 uger siden. Men det går vel over igen. Selvlysende sutter kan anbefales  men det er jo ikke natursut.

Anmeld

30. oktober 2010

Bom

Agnete skriver:

Jeg havde altid et mindre lager af sutter liggende under min hovedpude (min datter sov oftest i min seng). Så fik hun bare en ny hver gang hun mistede en  Ellers havde hun 2-3 sutter med i egen seng. Nu sover hun mest i sin egen seng, men hvis hun sover hos mig, ligger hun og leder efter sutter under min pude i søvne  Hun stoppede med sut for ca. 6 uger siden. Men det går vel over igen. Selvlysende sutter kan anbefales  men det er jo ikke natursut.

Hvor søren finder du selvlysende sutter???

Anmeld

30. oktober 2010

Mussen2

Tulle Mus skriver:

Hvor søren finder du selvlysende sutter???

Dem bruger jeg også fra mam

Anmeld

30. oktober 2010

Bom

Mussen2 skriver:

Dem bruger jeg også fra mam

Hvor køber i dem henne??? Matilde bruger også MAM sutter, men har aldrig oplevet at de er selvlysende....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.