Er stolt af mig selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. oktober 2010

Carina1977

Her da jeg trådte op på vægten imorges viste den at jeg vejer 78 kilo, dvs. at jeg nu har tabt mig 34 kilo indtil videre. Jeg mangler kun at tabe mig 8 kilo nu, og vist nok kun 1 kilo for at have en normal bmi i. Det har også været en sej kamp, for jeg har pga. min sygdom, ikke kunnet dyrke motion.

Jeg har hele tiden nægtet mig selv nyt tøj, for jeg er alt alt for nærrig. Hvorfor købe nyt tøj, når man alligevel ikke kan passe det længere om 2-3 måneder. Men nu er jeg træt af mine hængerøvsbukser og alt for store bluser, så imorgen skal jeg på shopping for første gang i meget meget lang tid. Ej det er ikke helt rigtigt, for jeg købte en vinterjakke for et par uger siden. Det var ret fedt at kunne gå ind i en alm. butik og købe en jakke, at man kan være i det tøj de sælger i de butikker. Førhen har jeg jo måttet henvise mig til afdelingen af de store størrelser i føtex, kvickly, A-Z osv......og ærligt talt, jeg synes at meget af det tøj slet ikke er flot. Jeg har følt mig meget konet i det tøj. Ved ikke om jeg er den eneste der har det sådan?

Nå men jeg skal i hvert fald have nyt tøj og jeg glæder mig  det er altid Mark jeg køber til, nu er det min tur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2010

Dot D

Hvor er det flot klaret    , hvor lang tid har det taget dig?

Anmeld

30. oktober 2010

Troldemommi

Jeg vil bare sige godt gået, håber snart du når den vægt du drømmer om

hilsen en der også vejer mere end hun burde

Anmeld

30. oktober 2010

Carina1977

Dot D skriver:

Hvor er det flot klaret    , hvor lang tid har det taget dig?

Pga. min sygdom (jeg har sclerose), har jeg ikke kunnet dyrke motion. Så det har taget mig 2½ år. I perioder har vægten stået stille, så det er også en af grundene til at det har taget så lang tid. Men man skal jo også passe på man ikke taber sig for hurtigt.

Anmeld

30. oktober 2010

Dot D

Carina1977 skriver:

Pga. min sygdom (jeg har sclerose), har jeg ikke kunnet dyrke motion. Så det har taget mig 2½ år. I perioder har vægten stået stille, så det er også en af grundene til at det har taget så lang tid. Men man skal jo også passe på man ikke taber sig for hurtigt.

Det er flot, og også mere holdbart, når det tager tid. Jeg har tabt mig 15 kg siden juleaften sidste år, g mangler en hel del endnu, men går stille fremad,  så tror jeg nu, det er bedst. Håber da at jeg om halvandet år også kan prale af 34 kg minus, det er jo ikke umuligt, når det halve er væk, og min motivation er helt i top denne gang. Det er både kost og motion, den står på her

Anmeld

30. oktober 2010

Carina1977

Monica1979 skriver:

Jeg vil bare sige godt gået, håber snart du når den vægt du drømmer om

hilsen en der også vejer mere end hun burde

Tak skal du have  ja men det er ingen skam at veje for meget  man skal jo også føle sig 100 % klar til at tabe sig, inden man begiver sig ud i projektet. Jeg havde meget motivation, for havde fået at vide, at hvis jeg tabte mig 10 kilo, ville jeg højst sandsynlig komme ud af kørestolen. Og det var rigtigt, det blev nemmere for mig at gå. da jeg havde tabt de første 10 kilo, fortsatte jeg jo så bare. Jeg havde jo lagt min kost om, og det er på den måde jeg lever idag og resten af mit liv.

Men man skal altså være 100 % klar til at tabe sig.....det nytter ikke noget at gå halvhjertet ind i det.

Anmeld

30. oktober 2010

Carina1977

Dot D skriver:

Det er flot, og også mere holdbart, når det tager tid. Jeg har tabt mig 15 kg siden juleaften sidste år, g mangler en hel del endnu, men går stille fremad,  så tror jeg nu, det er bedst. Håber da at jeg om halvandet år også kan prale af 34 kg minus, det er jo ikke umuligt, når det halve er væk, og min motivation er helt i top denne gang. Det er både kost og motion, den står på her

Det skal nok lykkes dig, og jeg synes altså også at 15 kilo på 10 mdr. er flot klaret. Du skal nok nå i mål, og specielt når du er så motiveret som du er  Held og lykke med det

Anmeld

30. oktober 2010

Dot D

Carina1977 skriver:

Det skal nok lykkes dig, og jeg synes altså også at 15 kilo på 10 mdr. er flot klaret. Du skal nok nå i mål, og specielt når du er så motiveret som du er  Held og lykke med det

Tak tak, vi skrives ved om et års tid, hi hi hi

Anmeld

30. oktober 2010

Carina1977

Dot D skriver:

Tak tak, vi skrives ved om et års tid, hi hi hi

yeps og så er vi smækre lækre begge 2

Anmeld

30. oktober 2010

Dot D

Carina1977 skriver:

yeps og så er vi smækre lækre begge 2

Nemmerlig.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.