Her da jeg trådte op på vægten imorges viste den at jeg vejer 78 kilo, dvs. at jeg nu har tabt mig 34 kilo indtil videre. Jeg mangler kun at tabe mig 8 kilo nu, og vist nok kun 1 kilo for at have en normal bmi i. Det har også været en sej kamp, for jeg har pga. min sygdom, ikke kunnet dyrke motion.
Jeg har hele tiden nægtet mig selv nyt tøj, for jeg er alt alt for nærrig. Hvorfor købe nyt tøj, når man alligevel ikke kan passe det længere om 2-3 måneder. Men nu er jeg træt af mine hængerøvsbukser og alt for store bluser, så imorgen skal jeg på shopping for første gang i meget meget lang tid. Ej det er ikke helt rigtigt, for jeg købte en vinterjakke for et par uger siden. Det var ret fedt at kunne gå ind i en alm. butik og købe en jakke, at man kan være i det tøj de sælger i de butikker. Førhen har jeg jo måttet henvise mig til afdelingen af de store størrelser i føtex, kvickly, A-Z osv......og ærligt talt, jeg synes at meget af det tøj slet ikke er flot. Jeg har følt mig meget konet i det tøj. Ved ikke om jeg er den eneste der har det sådan?
Nå men jeg skal i hvert fald have nyt tøj og jeg glæder mig
det er altid Mark jeg køber til, nu er det min tur 
Anmeld