Jeg vælger at skrive anonym, da der er en der kunne læse med.
Jeg har set en fyr det sidste halve år.
Han er psykisk meget ustabil (lider af en slem depression). På det halve år vi har set hinanden, har der været flere episoder med selvmordstrusler (fra hans side selvf.)
Han har en enkelt gang stukket af, (ville blive i en skov i flere uger), og han har på et tidspunkt inviteret en eks over, selv om han vidste jeg ikke brød mig om det.
Der ligger mange ting i det. Det skal siges at vi ikke er kærester, da jeg ikke på nogen måder er klar til det.
Han siger tit at han elsker mig, og på det seneste er det gået rigtigt godt imellem os.Men igen, vi dater, og har ingen forpligtelser fover for hinanden.
Min 2 årige datter er rigtig glad for ham. Når hun er her er han kun en ven.
Men men men..... Til tider går han mig rigtigt meget på nerverne. Og i går var jeg på tur/i byen med to veninder. Jeg mødte en super sød fyr. Jeg snakkede ikke rigtigt med ham. Men han kiggede rigtigt meget efter mig.
Han faldt i snak med min veninde, og endte med at komme over og sige farvel. Han skulle på arb i en anden bar. Han skrev hans nummer ned på en serviet, og bad mig skrive.
En time senere skrev jeg en kort besked til ham. og vi har praktisk taget skrevet sammen siden. Ikke noget frækt eller noget. Bare sådan for at lære hinanden at kende.
Jeg har sgu dårlig samvittighed. Men jeg får virkeligt kuller i maven når jeg får en sms fra ham jeg mødte i går.
Jeg tog hjem fra byen ved en 3 tiden.... Da jeg kommer hjem sidder min søster (som passede min datter) og ham jeg har set on and off det det sidste halve år. De havde pyntet min lejlighed op med 120 balloner, flag, serpentiner og boller (pga min nærtstående føs'dag).
Som om det ikke var nok havde han da også lige en gave.... et Poul Pava maleri til 2600,-
Ærligt talt så aner jeg ikke hvad jeg skal gøre. Jeg får jo sommerfugle i maven når ham den anden skriver.
Nogen forslag??
Knus