Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg vil bare lige høre, hvad det vil sige når det niver og prikker på højre side, det er ligesom at have sidestik.. Tænkte at der helt sikker en af jer søde piger herinde der har prøvet og måske ved hvad et betyder, jeg er lige nu 38+2
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Slet ingen?
Det kan være det er dine led og muskler der giver sig, nu hvor mave er ved at være så stor ?
Du kan roligt regne med, at det er de store muskler, der strækker sig, fordi din mave er ved at være så udspændt.Jeg har selv oplevet det masser af gange under mine 3 graviditeter, så tag du det bare roligt.KærligstSussie
SussieThyssen skriver: Du kan roligt regne med, at det er de store muskler, der strækker sig, fordi din mave er ved at være så udspændt.Jeg har selv oplevet det masser af gange under mine 3 graviditeter, så tag du det bare roligt.KærligstSussie
Okay.. havde lige håbet lidt på at der var noget i gang.. Døjer med så mange ting så vil gerne have hende ud snart..
Ja, det føles også at alt bliver skubbet ned og alle knogler og led er slet ikke samlet..
Prisana skriver: Okay.. havde lige håbet lidt på at der var noget i gang.. Døjer med så mange ting så vil gerne have hende ud snart.. Ja, det føles også at alt bliver skubbet ned og alle knogler og led er slet ikke samlet..
Ja, når det er så tæt på, så vil man gerne have det overstået Men beklager...de indledende faser til fødsel, har intet med prikken og stikken at gøre.Det sidder helt andre steder og føles overhovedet ikke sådan.
SussieThyssen skriver: Ja, når det er så tæt på, så vil man gerne have det overstået Men beklager...de indledende faser til fødsel, har intet med prikken og stikken at gøre.Det sidder helt andre steder og føles overhovedet ikke sådan.
hehe.. tænkte det nok.. men så jeg jo vente spændt.. og bide smerterne i mig lidt endnu
Prisana skriver: hehe.. tænkte det nok.. men så jeg jo vente spændt.. og bide smerterne i mig lidt endnu
*Trøste*I det mindste er der ikke så lang tid som der har været.
SussieThyssen skriver: *Trøste*I det mindste er der ikke så lang tid som der har været.
Det har du ret i
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128