Kagemøde ved Helle idag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.753 visninger
30 svar
0 synes godt om
30. oktober 2010

Manakauapo

Lidt billeder fra kagemøde ved Helle idag...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2010

Fines mor

Fine billeder ;-)

Anmeld

30. oktober 2010

Trine89

iih jah, det var jo en goood dag. 

jeg er også bare træt.. 

Anmeld

30. oktober 2010

Fines mor

Trine89 skriver:

iih jah, det var jo en goood dag. 

jeg er også bare træt.. 

Jeg er også træt, min familie ville ikke med hjem da jeg kom tilbage;-/ Så jeg var hjemme kl. 19 Grrr.... så det endte med en bolle til Bingo Banko. NU sover ungerne, og vi sidder og hviler i sofaen;-)

Anmeld

30. oktober 2010

Manakauapo

Også mig! Er totalt smadret! Men okay, jeg har så også lige lavet 2 kager, onduleret en flødekage (man kan da ikke sige nej, når naboen kommer og spørger om man vil have en æske med 3 flødekager! ), passet to irriterende unger (hvoraf den ene skreg i 3 timer) osv.

Nu vil jeg smutte under dynen!

Anmeld

30. oktober 2010

Trine89

Fines mor skriver:

Jeg er også træt, min familie ville ikke med hjem da jeg kom tilbage;-/ Så jeg var hjemme kl. 19 Grrr.... så det endte med en bolle til Bingo Banko. NU sover ungerne, og vi sidder og hviler i sofaen;-)

hehe nej sår'n er det jo gerne med børn.. kan huske da jeg selv var lille, blev altid sur når mor eller far sagde vi skulle hjem (fx. når man havde være til fødsesldag), men leger jo lige såå godt.. hihi.. 

Anmeld

30. oktober 2010

Manakauapo

Trine89 skriver:

hehe nej sår'n er det jo gerne med børn.. kan huske da jeg selv var lille, blev altid sur når mor eller far sagde vi skulle hjem (fx. når man havde være til fødsesldag), men leger jo lige såå godt.. hihi.. 

Nemlig Trine!

Anmeld

30. oktober 2010

Fines mor

Trine89 skriver:

De var hos nogle af vores rigtig gode venner i byen, de har 3 børn - deres og vores kan lege sammen i timevis, man skulle næsten tro de var i familie *GGG* Men det er jo skønt på den måde, så kan vi andre også få tid sammen. Så ofte er vi sammen i 12 timer *G*

Anmeld

30. oktober 2010

Fines mor

Kageteenageren skriver:

Også mig! Er totalt smadret! Men okay, jeg har så også lige lavet 2 kager, onduleret en flødekage (man kan da ikke sige nej, når naboen kommer og spørger om man vil have en æske med 3 flødekager! ), passet to irriterende unger (hvoraf den ene skreg i 3 timer) osv.

Nu vil jeg smutte under dynen!

Sov godt KNUS ;-)

Anmeld

30. oktober 2010

Trine89

Fines mor skriver:

De var hos nogle af vores rigtig gode venner i byen, de har 3 børn - deres og vores kan lege sammen i timevis, man skulle næsten tro de var i familie *GGG* Men det er jo skønt på den måde, så kan vi andre også få tid sammen. Så ofte er vi sammen i 12 timer *G*

jah det er jo dejligt.. har nogle kusiner som er omkring min alder vi legede også bare SÅ godt sammen..vi boede også rimelig tæt på hinanden, så vi ser også nærmest hinanden som søskende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.