Hvad står der på jeres postkasse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2010

BabyMus

Mussen2 skriver:

Jeg forstår - mit problem er at jeg har et mellemnavn mere end min mand og datter. Dvs. jeg har to mellemnavne og et efternavn, det bliver så pokkers langt.

Tænker på om man kan skrive familien XX - og så undlade mit mellemnavn

Det kan du sagtens. Da jeg stadig boede hjemme, stod der kun vores efternavn, og så godt nok vores 4 navne nede under. Men der har min mor og mig mellemavn fra hendes familie og så har min far og lillebror mellemnavnet fra min fars familie. Og vi havde slet ikke nogen mellemnavne på postkassen.

Tror ikke det er et krav med mellenavn, bare ens efternavn.

På alle vores postkasser i de her lejligheder jeg bor i nu, der står Forbogstav på mit navn og så efternavn. Det står både på postkasserne i opgangen og så på døren.

Så tror sagtens at du kan undlade mellemnavn uden problemer. (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

oo

vores postkasse er jo lavet fra godsets side (vi lejer vores hus), og der er en seddel med vores navne inde i noget plexiglas samt godsets våbenskjold og navnet på huset

Anmeld

31. oktober 2010

L-Mortil3

Hos os står der, Line Ditlevsen og Morten Matthiesen , men nu vi er blevet gift er der bestilt et skilt med: Fam. Ditlevsen

Anmeld

31. oktober 2010

Anja

Hos os står der:

Y & X Efternavn

barn 1

barn 2

barn 3

barn 3

- ved børnene står kun deres fornavn, vi har alle samme efternavn.

Anmeld

31. oktober 2010

Nemesis

Her står der faktisk kun Min store søns navn ellers er der et skilt over postkassen med.

Fam. Efternavn.

Bortset fra min store søn har vi alle det samme efternavn, så brevene til ungerne kommer også frem.

:-) Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.