Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg søger et pænt og vedligeholdt sofabord... De eneste krav der er at det er sort og ovalt og ja så skal det være tæt på Brøndby
Jeg har søgt på dba o.l, men alle bor sku i Jylland
Har kigget i butikker, men når jeg endelig finder et jeg kan lide så koster det jo flere tusind Det er ikke sådan når man er på su
Anyone?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Gitte85 skriver: Jeg søger et pænt og vedligeholdt sofabord... De eneste krav der er at det er sort og ovalt og ja så skal det være tæt på Brøndby Jeg har søgt på dba o.l, men alle bor sku i Jylland Har kigget i butikker, men når jeg endelig finder et jeg kan lide så koster det jo flere tusind Det er ikke sådan når man er på su Anyone?
Hej jeg har et overdrevet sejt ovalt bord til salg- det er bare hvidt...sig til hvis jeg skal sms billeder
-anita
Apples skriver: Hej jeg har et overdrevet sejt ovalt bord til salg- det er bare hvidt...sig til hvis jeg skal sms billeder -anita
Så lige du har smidt billede ind af dit bord og hvor er det bare FEDT Jeg fik dog købt mig et to dage inden du skrev Typisk!
Gitte85 skriver: Så lige du har smidt billede ind af dit bord og hvor er det bare FEDT Jeg fik dog købt mig et to dage inden du skrev Typisk!
ok Håber du bliver glad for dit nye bord
mvh
Anita
Er det ok jeg lukker denne ?? Gitte
albertesmor skriver: Er det ok jeg lukker denne ?? Gitte
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128