SØGER sort ovalt sofabord - Tæt på Brøndby :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
687 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. oktober 2010

Frøken Sørensen

Jeg søger et pænt og vedligeholdt sofabord... De eneste krav der er at det er sort og ovalt og ja så skal det være tæt på Brøndby

Jeg har søgt på dba o.l, men alle bor sku i Jylland

Har kigget i butikker, men når jeg endelig finder et jeg kan lide så koster det jo flere tusind  Det er ikke sådan når man er på su

Anyone?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2010

Fenris

Gitte85 skriver:

Jeg søger et pænt og vedligeholdt sofabord... De eneste krav der er at det er sort og ovalt og ja så skal det være tæt på Brøndby

Har kigget i butikker, men når jeg endelig finder et jeg kan lide så koster det jo flere tusind  Det er ikke sådan når man er på su

Anyone?

Hej jeg har et overdrevet sejt ovalt bord til salg- det er bare hvidt...sig til hvis jeg skal sms billeder

-anita

Anmeld

6. november 2010

Fenris

Gitte85 skriver:

Anyone?

Hej jeg har et overdrevet sejt ovalt bord til salg- det er bare hvidt...sig til hvis jeg skal sms billeder

-anita

Anmeld

8. november 2010

Frøken Sørensen

Apples skriver:

-anita

Så lige du har smidt billede ind af dit bord og hvor er det bare FEDT  Jeg fik dog købt mig et to dage inden du skrev  Typisk!

Anmeld

9. november 2010

Fenris

Gitte85 skriver:

Så lige du har smidt billede ind af dit bord og hvor er det bare FEDT  Jeg fik dog købt mig et to dage inden du skrev  Typisk!

ok Håber du bliver glad for dit nye bord

mvh

Anita

Anmeld

15. november 2010

slettet_7530

Gitte85 skriver:

Anyone?

Er det ok jeg lukker denne ?? Gitte 

Anmeld

15. november 2010

Frøken Sørensen

albertesmor skriver:

Er det ok jeg lukker denne ?? Gitte 

Ja du lukker den bare :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.