hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

471 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. oktober 2010

Anonym trådstarter

mig og min kæreste hade kun kendt hinanden i 1½ mdr da jeg blev gravid... han gik så fra mig da jeg 4 mdr hen da der var nogle der satte et rygte igang om at han ikke er faren... vi snakkede så ikke sammen i 2 mdr.. jeg skrev kun sms til ham når jeg hade været til kontrol da jeg synes det var vigtigt at han fik afvide hvordan det gik med hans søn i maven... vi blev så venner igen da han fandt udad at det var rygter... fik planlagt kejsersnit og han var med den dag.... da vores søn var 6mdr fandt vi sammen igen og har nu været sammen i 1½ år... problemet er at vi bor 2 timer kørelse fra hinanden.. og i de sidste 2 år har han kun besøgt os 2 gang 3 gang ialt.. vi er oppe ved ham 4 dage og mdr mindst... vi er så begge 2 på en side der hedder spigo hvor vi spiller ind... kan så se at han fliter med 2 piger derinde han så sagt det til ham og han siger det bare er for sjov at han synes det er sjovt at drille dem.. får så afvide af en person som er på siden at når jeg ikke er på skriver han lidt grimt om mig til de 2 piger og han virkelig går til den 

ved ikke helt hvad jeg vil med dette indlæg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

Fines mor

Jeg kan se mange har læst dit indlæg, uden at skrive til dig. Jeg syntes personligt, at du skal gå til ham. Fortal ham om din viden, hvad de andre fortæller dig. Du må gøre op med dig selv om i skal have en fremtiden sammen, og ikke flere timers kørsel fra hinanden. !!!

Anmeld

31. oktober 2010

VIPpigen

Fines mor skriver:

Jeg kan se mange har læst dit indlæg, uden at skrive til dig. Jeg syntes personligt, at du skal gå til ham. Fortal ham om din viden, hvad de andre fortæller dig. Du må gøre op med dig selv om i skal have en fremtiden sammen, og ikke flere timers kørsel fra hinanden. !!!

Anmeld

31. oktober 2010

mortilflere

Fines mor skriver:

Anmeld

31. oktober 2010

Peanut

Jeg ville ikke kunne leve med sådan et langdiscanceforhold.. Og da slet ikke når han ikke besøger jer oftere..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.