Kravler ud af sengen (2 år)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.766 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. oktober 2010

Henri84

For første gang nogensinde har Elias i dag kravlet ud af sengen -igen og igen og igen! Har forsøgt at putte nu siden 18.30 (og er selvfølgelig selv med begge børn i aften), men han bliver bare VED Indtil videre har jeg gået ind og lagt ham ned, sagt godnat og gået igen. Nu er han begyndt ikke at gå ind til mig, men i stedet hen og tænde lyset og lege
What to do?? Bare blive ved med at lægge ham og sige godnat?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2010

serinasmor

føler med dig ... jeg VED vores tur kommer snart ... desværre er der vist ikke meget andet at gøre end at være standhaftig og stå ved at han skal sove og ikke lege ... alternativt kan du måske indføre boglæsning i sengen i 15 minutter og fortælle ham at han må have lyset tændt så længe .. efter det går du ind og siger godnat og slukker lyset ... ved ikke om det bare er at udskyde problemet .. eller om han er gammel nok til at forstå det .. hmmm

håber han falder i søvn snart så du får lidt fri

serinasmor

Anmeld

30. oktober 2010

LISBETH:-)

Det virker som om han ikke er træt nok??? Jeg ville tage ham op og lade ham være i stuen/sofaen/lege i 1/2 time og så prøve igen.

Er det en tremmeseng han står ud af, eller en alm. seng?

Anmeld

30. oktober 2010

Henri84

Han ligger i hans tremmeseng, men med den ene side fjernet.. Han får læst historie hver aften inden han skal sove... Eeeej hvor er det irriterende

Anmeld

30. oktober 2010

LISBETH:-)

Henri84 skriver:

Han ligger i hans tremmeseng, men med den ene side fjernet.. Han får læst historie hver aften inden han skal sove... Eeeej hvor er det irriterende

Ja det er irriterende. Jeg havde samme problem med Amalie for et stykke tid siden og vi fik det råd fra sp med at tage hende op igen og så putte hende igen. Efter ca. 2 uger stod hun ikke op mere. Sp sage at det hjalp fordi at børnene ved at de bare kan komme ind i stuen, og mor og far ikke forlanger at de skal blive i deres seng, så bliver de mere rolige, og kan så blive i sengen.

Anmeld

30. oktober 2010

Leonora

Henri84 skriver:

For første gang nogensinde har Elias i dag kravlet ud af sengen -igen og igen og igen! Har forsøgt at putte nu siden 18.30 (og er selvfølgelig selv med begge børn i aften), men han bliver bare VED Indtil videre har jeg gået ind og lagt ham ned, sagt godnat og gået igen. Nu er han begyndt ikke at gå ind til mig, men i stedet hen og tænde lyset og lege
What to do?? Bare blive ved med at lægge ham og sige godnat?

Hej

Jeg kender meget godt din situation...har selv lige været igennem det samme med min datter på 2 år...

Vi blev ved med at følge hende tilbage i seng også om natten...og efter ca 2-3 uger stoppede hun...så det kan lykkes hvis man bliver ved..

Du kan evt læse tråden - Er jeg en ond mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.