Jeg vejer 15-20 kilo for meget.
Som barn var jeg FOR tynd. Som ung var jeg helt tilpas og tog stort set ikke på, uanset hvad jeg spiste (usundt) og hvor meget.
For 5 år siden (altså et år inden jeg blev gravid med vores første barn) vejede jeg dét jeg skulle, og min krop så meget anderledes ud, end idag. Jeg tog på, men var stadig passende i størrelse.
Så tog jeg enormt meget på under første graviditet.
Jeg manglede cirka 8 kilo, da jeg blev gravid igen. Kun 10 dage efter fødslen med barn 2, vejede jeg igen det samme, som da jeg blev gravid anden gang, men det var jo også omkring 10 kilo mere, end min normal-vægt.
Og da jeg stoppede med at amme, tog jeg bare på ....og gør det endnu 
Jeg er selvfølgelig også ked af, at jeg idag har fået "hængepatter", men det er ikke så meget dét - da de ting som er ændret pga. at jeg har været gravid 2 gange meget tæt, jo HAR sat sine spor på min krop. Det er jeg forholdsvis okay med.
Men det er dellerne over buksekanten, de tykke lår og dobbelthagen der irriterer mig, når jeg ser på mig selv.
Når engang jeg får styr på det, så vil det sikkert begynde at betyde mere for mig, end det gør lige nu, at jaderne er rejst længere sydpå, og at alting generelt ikke sidder så tæt og stramt mere, som det gjorde engang.
Men der er forskel på, hvad der skyldes ens ALDER og MODERSKAB.
Og hvad der er rent selvforskyldt pga. overvægt. Og det er sidstnævnte jeg kæmper med...
Anmeld