Er du ked af din vægt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er du ked af din vægt?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.411 visninger
12 svar
0 synes godt om
30. oktober 2010

Ina33

Selvom jeg på ingen måde er overvægtig, så tænker jeg alligevel dagligt over hvad jeg spiser, og hvad jeg vejer. Hvis jeg i en periode vejer mere end jeg plejer, så bliver jeg enormt irritabel og deprimeret.

Så kom jeg til at tænke på, hvor mange mon egentlig tænker over deres vægt?

Louise - Som har vejet alt fra 35 kg. til 56 kg. (150 cm høj)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2010

wamse

Uhhh jeg er meget ked af vægten, og har forsøgt på utallige måder at tabe mig, men bagefter er vægten altid steget yderligere

Men jeg har fået nyt blod på tanden, og er gået i gang igen med at ændre min kost.

Men først og fremmest tror jeg, at jeg ville komme meget længere ved at lære at elske mig selv først.

Anmeld

30. oktober 2010

ekzunz

wamse skriver:

Uhhh jeg er meget ked af vægten, og har forsøgt på utallige måder at tabe mig, men bagefter er vægten altid steget yderligere

Men jeg har fået nyt blod på tanden, og er gået i gang igen med at ændre min kost.

Men først og fremmest tror jeg, at jeg ville komme meget længere ved at lære at elske mig selv først.

Hvis du finder opskriften på det med at elske sig selv, så send den lige videre

Anmeld

30. oktober 2010

wamse

Znuzke skriver:

Hvis du finder opskriften på det med at elske sig selv, så send den lige videre

uhhh det lover jeg, men indtil videre har jeg ikke fundet opskriften de steder jeg har ledt, nærmest tværtimod

Anmeld

30. oktober 2010

Diana...

Nej det er jeg bestemt ikke og vil gerne tabe mig 15 kg. 

Anmeld

30. oktober 2010

Ryberg

Jeg tænker på den konstant og specielt efter jeg har født.. jeg kan slet ikke finde til ro med mig selv.... og går og er meget ked af det og kan mærke mit overskud bliver mindre og mindre....

Håber jeg en dag får tabt de mange kg. der sidder ekstra på mig... (vi snakker om 40 stykker for meget)  

Anmeld

30. oktober 2010

Dinna88

Min vægt er helt som den skal være. Jeg er en af dem der ikke tager på, jeg kan spise lige hvad jeg vil, så ingen overægt her. Jeg træner dog også hver 2. dag, så nu vil den nok snart begynde at stige pga. muskelmasse, men så bliver jeg blot endnu mere tilfreds

jeg er 160 cm, vejer et sted mellem 47 og 50 kg.

Anmeld

30. oktober 2010

JustAnotherName

Jeg vejer 15-20 kilo for meget.

Som barn var jeg FOR tynd. Som ung var jeg helt tilpas og tog stort set ikke på, uanset hvad jeg spiste (usundt) og hvor meget.

For 5 år siden (altså et år inden jeg blev gravid med vores første barn) vejede jeg dét jeg skulle, og min krop så meget anderledes ud, end idag. Jeg tog på, men var stadig passende i størrelse.

Så tog jeg enormt meget på under første graviditet.
Jeg manglede cirka 8 kilo, da jeg blev gravid igen. Kun 10 dage efter fødslen med barn 2, vejede jeg igen det samme, som da jeg blev gravid anden gang, men det var jo også omkring 10 kilo mere, end min normal-vægt.
Og da jeg stoppede med at amme, tog jeg bare på ....og gør det endnu

Jeg er selvfølgelig også ked af, at jeg idag har fået "hængepatter", men det er ikke så meget dét - da de ting som er ændret pga. at jeg har været gravid 2 gange meget tæt, jo HAR sat sine spor på min krop. Det er jeg forholdsvis okay med.
Men det er dellerne over buksekanten, de tykke lår og dobbelthagen der irriterer mig, når jeg ser på mig selv.

Når engang jeg får styr på det, så vil det sikkert begynde at betyde mere for mig, end det gør lige nu, at jaderne er rejst længere sydpå, og at alting generelt ikke sidder så tæt og stramt mere, som det gjorde engang.

Men der er forskel på, hvad der skyldes ens ALDER og MODERSKAB.
Og hvad der er rent selvforskyldt pga. overvægt. Og det er sidstnævnte jeg kæmper med...

Anmeld

31. oktober 2010

annec

Jeg vejer også de der 8-10 kilo for meget, er bare så ked af det over det. Føler slet ikke jeg kan have noget tøj på længere, hvor jeg virkelig føler mig tilpads.

Men er begynt at løbe 40 minutter 5 gange om ugen. Og shit det er hårdt

Anmeld

31. oktober 2010

SussieThyssen

Loppe skriver:

Selvom jeg på ingen måde er overvægtig, så tænker jeg alligevel dagligt over hvad jeg spiser, og hvad jeg vejer. Hvis jeg i en periode vejer mere end jeg plejer, så bliver jeg enormt irritabel og deprimeret.

Så kom jeg til at tænke på, hvor mange mon egentlig tænker over deres vægt?

Louise - Som har vejet alt fra 35 kg. til 56 kg. (150 cm høj)

Jeg tog den sidste..selvom den heller ikke opfylder hvad jeg egentligt mener.
Til dagligt tænker jeg overhovedet ikke på min vægt, og har det sådan at så længe jeg ikke tager for meget på, så er jeg tilfreds.
Kan jeg mærke på tøjet, at nu strammer det lidt, så går jeg blot lidt på skrump i nogle dage, og så er den klaret.
Min idealvægt er 74 kg og jeg svinger mellem de 74 og op til 78..så det er ok for mig.
Jeg er 165 cm høj...og har det superfint med det, da min krop til syneladende trives bedst med det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.