Søde piger...GOD WEEKEND!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

561 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. august 2008

Honningblomst

Rigtig dejlig weekend til alle jer søde piger...og Majbritt(twinboys) god ferie til dig og din familie. Håber at vejert bliver godt de næste uger.

Nå, men min weekend står på hygge med mine drenge...det er første gang nogensinde jeg har været så meget væk fra mine børn, i den forgangne uge. Men sådan er hverdagen jo for mange, men gud jeg er dårlig til det.
Så nu skal de bare nydes maks i den her weekend...nok med et smut til Knuthenborg og en masse cykelture...Hr Bertram har fået ny cykel.:)

Nå, men knus og god weekend her fra kedelige Nordfalster..

(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2008

twinboys

Tak søde... Men holder nu lige weekend og så er der bare ferie i højsædet... Vi rejser på mandag...Kommer helt til at savne jer alle...
Glæder mig så til at vende tilbage...:)(L)(L)

Manden er taget på vagt ( holdleder ) på stationen i Vojens de stod lige og manglede en... Men han har fri her kl. 24 så har vi endelig ferie....
Jeg og drengene har lige leget gemme i hele huset en sjov fornøjelse... Så hoppede de i nattøjet og nu kører Bamse & Kylling på dvd´en... Bamse på planeten... Med forlæns og baglæns..
Så jeg nyder lige at sidde ved den bærbare og taste lidt til jer...:))

Imorgen skal vi til børneloppemarked og handle stort ind... Både til drengene, dagplejebørnene og til at videresælge...:D

Ja så skal der vidst pakkes campingvogn søndag og om aftenen skal vi have feriemad hos mormor og morfar og så triller vi afsted mandag...:)

(H)(H)(H)(H) Majbritt(H)(H)(H)(H)

Anmeld

8. august 2008

moniquesmor

hvor ligger det loppemarked henne af.

og god weekende til jeg alle og god ferie(L)

Anmeld

8. august 2008

twinboys

moniquesmor skriver:

hvor ligger det loppemarked henne af.

og god weekende til jeg alle og god ferie(L)

I Haderslev i Sønderjylland...

Knuzer fra Majbritt

Anmeld

8. august 2008

moniquesmor

hmm lidt langt væk. øv bøv

Anmeld

8. august 2008

Becks

Eva skriver:

Rigtig dejlig weekend til alle jer søde piger...og Majbritt(twinboys) god ferie til dig og din familie. Håber at vejert bliver godt de næste uger.

Nå, men min weekend står på hygge med mine drenge...det er første gang nogensinde jeg har været så meget væk fra mine børn, i den forgangne uge. Men sådan er hverdagen jo for mange, men gud jeg er dårlig til det.
Så nu skal de bare nydes maks i den her weekend...nok med et smut til Knuthenborg og en masse cykelture...Hr Bertram har fået ny cykel.:)

Nå, men knus og god weekend her fra kedelige Nordfalster..

(H)

Rigtig god weekend til dig også...
Håber du og dine drenge får en hyggelig weekend med hygge og cykelture
Knus (H)

Anmeld

9. august 2008

MorCamilla

mange tak for det søde Eva..
Og rigtig god weekend til dig også..

Her skal vi (kasper og jeg) til fødselsdag i aften, så Mikkel skal passes hos bedstemor.. Da det er 2* 40 års fødselsdag og vi ikke synes at det er noget Mikkel skal med til, da der ikke kommer andre børn..
Mikkel glæder sig til at skal ud til bedste, det var det første han sagde da han stod på i morges.: "mikkel ud til bedste i dag":)

Knus fra Camilla som glæder sig til fødselsdagen;)

Anmeld

9. august 2008

st

I lige måde Eva. Hvis I kommer til Knuthenborg, så hils min bror. Det er ham der styrer abebussen.

Knus.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.