Mens en uge forsinket - men negative tests??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

612 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. oktober 2010

rikkelilly

Hej.

Jeg er ny herinde.

Jeg vil egentlig gerne have jeres bud på, hvad der sker med min krop. Jeg stoppede med p-pillerne i juli og har siden da haft en regelmæssig cyklus på 30 dage. Bortset så fra denne gang - hvor min menstruation ikke er kommet. Jeg har testet hver anden dag for en sikkerheds skyld, og alle tests er negative. Har ikke nogen symptomer på graviditet udover den udeblevne mens.

Jeg skal lige sige, for en god ordens skyld, at jeg hverken er stresset eller nervøs. Jeg tænker ikke på det hele tiden. Har faktisk glemt det i hele dage, så jeg tror simpelthen ikke på, at det er min psyke, der påvirker min krop.

Jeg har skrevet til min læge, hun svarede, at jeg skal teste igen i næste uge, for man kan ikke regne med en graviditetstest før 14 dage efter udebleven mens.

Men er der nogen herinde, der har prøvet det samme? De fleste jeg kender har kunnet teste positivt allerede før mens skulle komme, så jeg tror egentlig ikke rigtig på graviditet.

Ja, jeg ved ikke rigtigt - nogen bud, tanker?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

Blyb

Hej rikkelilly

Jeg har ikke noget godt bud, andet end jeg vil byde dig velkommen og krydse fingre for, du bare danner lidt langsom HCG- som er det stof der gør du kan teste positiv på dine tests

Kh. Blyb

Anmeld

31. oktober 2010

rikkelilly

Tak Det håber jeg også lidt. Men er vist nødt til at få fat på lægen igen - jeg tager nemlig medicin for stofskiftet, som jeg skal øge med 50 % i samme øjeblik, jeg opdager en graviditet. Havde helt glemt det.

Men det er da en rimelig god grund til at få taget en blodprøve? :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.