Lullaby skriver:
Kan man lære det? For det generer mig grænseløst at jeg tit får sagt ja til noget og bagefter ærgrer mig 
F.eks. nu. I morgen skal min svigerinde og jeg holde fælles fødselsdag. Fint. Vi har for lang tid siden lavet en ordning med hvem der skal lave hvad. Idag skriver hun så om jeg ikke nok gider lave bollerne for hun er stresset. Fint nok tænker jeg. Jeg drøner ud efter gær, mel osv og går igang. Nu ser jeg så på face at hun har været ude at ride. Så bliver jeg sur, men siger jeg noget? Næe nej, jeg bider tænderne sammen og laver bare de latterlige boller. 
Det havde jeg også gjort
Jeg har mod min vilje endnu en gang betalt min lillebrors tlf. regning (abonnementet står i mit navn). Fortalte ham da regningen var kommet og han sagde, han nok skulle komme forbi med nogle penge. Det er 3 dage siden nu, så jeg har betalt den. 2. måned i træk 
Kan ikke få mig selv til og sige "hallo, husk lige den her" til ham. Frygter, jeg blir´ uvenner med ham og han er den eneste, jeg har tilbage i familien, foruden min mor 
Så kender det udmærket godt - det der med og sige fra og i det hele taget sige, når man er utrilfreds med noget...
Hvad man gør ved det, ved jeg ikke?
Kram!
Anmeld