See through skirts Japan... (Link - Morsomt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

432 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. oktober 2010

Mira0911

Der hvor jeg er i aktivering, får lederne sommetider nogen sjove mails... En af dem som jeg snakker rimelig godt med, hun printede lige et par sider ud til mig, så jeg havde adresserne... 

Hvad ville mændene synes om dette? Ja den ene leder sagde - "Jeg kan i det mindste bestemme størrelsen" 

See through Skirts

Der ligger jo bag ved disse billeder... Billederne er taget med et kamera der hedder KTC - 3000X Telephoto IR X-ray Vision camcorder...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2010

louise8723

MoarJ skriver:

Der hvor jeg er i aktivering, får lederne sommetider nogen sjove mails... En af dem som jeg snakker rimelig godt med, hun printede lige et par sider ud til mig, så jeg havde adresserne... 

Hvad ville mændene synes om dette? Ja den ene leder sagde - "Jeg kan i det mindste bestemme størrelsen" 

See through Skirts

Der ligger jo bag ved disse billeder... Billederne er taget med et kamera der hedder KTC - 3000X Telephoto IR X-ray Vision camcorder...

det er altså ikke taget med noget kamera men printet på nederdelen

Anmeld

30. oktober 2010

Mira0911

louise4060 skriver:

det er altså ikke taget med noget kamera men printet på nederdelen

Det er taget med et kamera, en af lederne var desperat... hun sad og ledte... Og fandt frem til det..

Anmeld

30. oktober 2010

louise8723

MoarJ skriver:

Det er taget med et kamera, en af lederne var desperat... hun sad og ledte... Og fandt frem til det..

hvis du nu læser står der at nederdelene på billedet er fremstillet med print. MEN at der er en firma som påstår at have lavet en linse til kamera som kan se igennem tøj hvorefter der er et link ..

Anmeld

30. oktober 2010

Mira0911

louise4060 skriver:

hvis du nu læser står der at nederdelene på billedet er fremstillet med print. MEN at der er en firma som påstår at have lavet en linse til kamera som kan se igennem tøj hvorefter der er et link ..

Min leder må have misforstået noget... Sad lige og læste det igennem et par gange... 

der vises jo så også en video længere nede på siden, om det kamera som kan tage billeder, hvor man kan se det indenunder...

Anmeld

30. oktober 2010

louise8723

MoarJ skriver:

Min leder må have misforstået noget... Sad lige og læste det igennem et par gange... 

der vises jo så også en video længere nede på siden, om det kamera som kan tage billeder, hvor man kan se det indenunder...

Ja længere nede er der en film.. men nederdelen er med print.. så er vi da enige hehe

men ret fix nederdel hvis man skal have et godt grin i byen haha

Anmeld

30. oktober 2010

Mira0911

louise4060 skriver:

Ja længere nede er der en film.. men nederdelen er med print.. så er vi da enige hehe

men ret fix nederdel hvis man skal have et godt grin i byen haha

Ja det vil nu være meget skægt at tage på i byen... Man vil da få en del opmærksomhed... Hehe

Anmeld

30. oktober 2010

HelleBelle

hold musen på billederne der står de er fake

Anmeld

30. oktober 2010

Mira0911

HelleBelle skriver:

hold musen på billederne der står de er fake

Så kom der noget mere frem... Den tanke havde jeg slet ikke tænkt... Må vidst lige have fat i lederen så snart jeg møder op... ;) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.