Jeg har sådan haft det rimelig godt her i ugens løb, lige indtil Torsdag eftermiddag...
Jeg begyndte at fryse enormt meget, det hjalp slet ikke at tage mere tøj på af den grund - heller ikke en gang og ligge mig under dynen..
Altså jeg frøs og svedte på engang.. Feberen havde sneget sig op på de 39.1.. Føj havde det skidt...
Sådan som jeg egentlig havde det var, når jeg frøs kom det nærmest som veer uden smerter... Tit nåede jeg ikke og blive færdig med den første frysetur inden den næste begyndte... Det var modbydeligt...
Havde på et tidspunkt heller ikke balancen særlig godt... Den er skam kommet tilbage... I løbet af de sidste 2 nætter har jeg været oppe et par gange for skifte t-shirts, for de var DRIVVÅDE, når jeg havde svedt/frossen sådan hele tiden..
Hvordan har jeg det så nu - Tjah.. Lidt bedre, men ikke meget... Har stadig de fryse/svede ture og de kommer som om jeg havde veer uden smerter..
Hvordan skal jeg eller forklare det bedst - Intervaller istedet for.. Hmm...
Så jeg har vidst scoret mig en gang influenza... Håber den er væk inden weekenden er over.. Det vil være super skønt...
Anmeld