Kender I det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. oktober 2010

Mira0911

Jeg har sådan haft det rimelig godt her i ugens løb, lige indtil Torsdag eftermiddag... 

Jeg begyndte at fryse enormt meget, det hjalp slet ikke at tage mere tøj på af den grund - heller ikke en gang og ligge mig under dynen.. 

Altså jeg frøs og svedte på engang.. Feberen havde sneget  sig op på de 39.1.. Føj havde det skidt... 

Sådan som jeg egentlig havde det var, når jeg frøs kom det nærmest som veer uden smerter... Tit nåede jeg ikke og blive færdig med den første frysetur inden den næste begyndte... Det var modbydeligt... 

Havde på et tidspunkt heller ikke balancen særlig godt... Den er skam kommet tilbage... I løbet af de sidste 2 nætter har jeg været oppe et par gange for skifte t-shirts, for de var DRIVVÅDE, når jeg havde svedt/frossen sådan hele tiden.. 

Hvordan har jeg det så nu - Tjah.. Lidt bedre, men ikke meget... Har stadig de fryse/svede ture og de kommer som om jeg havde veer uden smerter.. 

Hvordan skal jeg eller forklare det bedst - Intervaller istedet for.. Hmm... 

Så jeg har vidst scoret mig en gang influenza...  Håber den er væk inden weekenden er over.. Det vil være super skønt... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2010

Maja88

puuh det lyder ikke sjovt...

har du stadigvæk feber, for over 38,5 skal du som gravid kontakte lægen...

krydser fingre for du snart er ovenpå igen

Anmeld

30. oktober 2010

Mira0911

Maja88 skriver:

puuh det lyder ikke sjovt...

har du stadigvæk feber, for over 38,5 skal du som gravid kontakte lægen...

krydser fingre for du snart er ovenpå igen

Slet ikke rart... Er ikke gravid endnu... 

Anmeld

30. oktober 2010

Maja88

MoarJ skriver:

Slet ikke rart... Er ikke gravid endnu... 

undskyld. troede du var gravid...

jamen så krydser jeg fingre for du snart er gravid og du snart får det bedre

Anmeld

30. oktober 2010

Mira0911

Maja88 skriver:

undskyld. troede du var gravid...

jamen så krydser jeg fingre for du snart er gravid og du snart får det bedre

Hehe det er helt i orden... 

Håber virkelig også snart at jeg tester positiv... :) 

Tusind tak skal du have... :) 

Anmeld

30. oktober 2010

otlitrom

Det lyder bestemt ikke rart! Når du har så høj feber, har du ikke taget panodil/pinex/pamol? Det slår feberen lidt ned, og du kan slappe bedre af.. Jeg ved det er en kortvarrig løsning, men det hjælper til at du får lidt ro evt. kan sove. Og så får du det bedre på sigt!

Jeg håber du får det bedre, og det værste er overstået!! Det er ikke sjovt at være syg!

Anmeld

30. oktober 2010

Mira0911

kitty skriver:

Det lyder bestemt ikke rart! Når du har så høj feber, har du ikke taget panodil/pinex/pamol? Det slår feberen lidt ned, og du kan slappe bedre af.. Jeg ved det er en kortvarrig løsning, men det hjælper til at du får lidt ro evt. kan sove. Og så får du det bedre på sigt!

Jeg håber du får det bedre, og det værste er overstået!! Det er ikke sjovt at være syg!

Tak søde.. 

Jo jeg har skam taget panodil og synes det har hjulpet, og har fået sovet end del faktisk.. Dejligt... :) 

Anmeld

30. oktober 2010

otlitrom

MoarJ skriver:

Tak søde.. 

Jo jeg har skam taget panodil og synes det har hjulpet, og har fået sovet end del faktisk.. Dejligt...  

Så fortsæt du bare med det. Hvis du tager dem regelmæssigt, i stedet for når du mærker feberen, så tror jeg det hjælper. Og husk og drik væske - hvis du kan!

Jeg håber snart det bliver bedre!!

Anmeld

30. oktober 2010

Mira0911

kitty skriver:

Så fortsæt du bare med det. Hvis du tager dem regelmæssigt, i stedet for når du mærker feberen, så tror jeg det hjælper. Og husk og drik væske - hvis du kan!

Jeg håber snart det bliver bedre!!

Ih drikker masser af væske, selvom det gør en smule ondt i halsen... :) 

Håber det er over inden weekenden er over... :) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.