Mit temperament

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.055 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. oktober 2010

Anonym trådstarter

Min mand er lige kørt et smut på arbejdet med vores børn. Der var et problem som skulle løses. Normalt spørger han altid om jeg vil med, jeg svarer altid nej - det gider jeg ikke. Idag blev jeg ikke spurgt, og da de var kørt kunne jeg mærke vreden og jalousien vælde op i mig.

Jeg kunne jo godt regne ud at det var fordi hende, som han har haft noget kørende med, ville være på arbejde.....og jeg blev bare så vred. Jeg er faktisk lidt ligeglad med ham, men tanken om at mine børn skulle hilse på hende, den gør mig rigtig rigtig vred og ked af det. Jeg drømte i nat at han havde fundet en anden, uden børn og at han derfor ville give afkald på sine egne børn - måske det er det der berørte mig så meget.

Jeg har skrevet en sur sms, og jeg gør mig jo alle mulige forestillinger om at han nu står og griner af mig - hende havgassen derhjemme..... Men det irriterer mig grænseløst at være så sur - jeg vil egentligt helst være ligeglad, men også det at jeg føler jeg med min vrede får klemt mig selv op i et hjørne - og at jeg ikke kan finde en vej ud.

Det er svært, og jeg har faktisk ikke lyst til at være en del af det her cirkus mere, men hvordan går man når man ikke har noget sted at gå hen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2010

Anonym

det her er ingen angreb eller noget men kunne det ikke godt tænkes han måske bare var blevet træt af at spørge om du vil med nu du alligevel siger nej.

Anmeld

30. oktober 2010

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

det her er ingen angreb eller noget men kunne det ikke godt tænkes han måske bare var blevet træt af at spørge om du vil med nu du alligevel siger nej.

Tjo, det kunne det sagtens, og det kan jeg da også godt forstå, men jeg synes da bare det er påfaldende at det er præcis samme dag som hun er på arbejde en lørdag.....weekendarbejde er bestemt ikke normalen.....

Anmeld

30. oktober 2010

Mira0911

Hmm... For mig virker det underligt, hvorfor skal børnene med?

Anmeld

30. oktober 2010

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Hmm... For mig virker det underligt, hvorfor skal børnene med?

Det var såmænd bare fordi de synes det er sjovt at være på fars arbejde, og så en trist lørdag hvor vi alligevel ikke lavede andet, så kunne de lige så godt tage med.

Anmeld

30. oktober 2010

Dot D

Hvis der ikke er så langt til din mands arbejde, så på med jakke og sko, også smutte du da derhen. Vær glad når du kommer frem, og forslå en tur på McD på vejen hjem. Det skal nok få dig i bedre humør OG fjerne de dumme tanker, for jeg tror bare, han ville lade være med at spørge, når han "normalt" kender svaret

Go tur

Anmeld

30. oktober 2010

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Hvis der ikke er så langt til din mands arbejde, så på med jakke og sko, også smutte du da derhen. Vær glad når du kommer frem, og forslå en tur på McD på vejen hjem. Det skal nok få dig i bedre humør OG fjerne de dumme tanker, for jeg tror bare, han ville lade være med at spørge, når han "normalt" kender svaret

Go tur

Jamen det er jo også sådan noget jeg tænker jeg egentligt har brug for at gøre, for at komme ud af min vrede på en ordentlig måde - det giver knuder i mavsen, at være så sur og især når man ikke kan finde en ordentlig måde at blive "god" igen.

Men der er over en halv times kørsel, så det er ikke helt muligt.....ellers tak

Anmeld

30. oktober 2010

Dot D

Jamen det er jo også sådan noget jeg tænker jeg egentligt har brug for at gøre, for at komme ud af min vrede på en ordentlig måde - det giver knuder i mavsen, at være så sur og især når man ikke kan finde en ordentlig måde at blive "god" igen.

Men der er over en halv times kørsel, så det er ikke helt muligt.....ellers tak

Hvis du har tænkt det, så spørg naboen om de vil køre dig, tag en taxa. Sig til dem når du kommer frem at du bare ikke kunne undvære dem mere. Mit temperament kan også koge over og jeg ved det virker at være imødekommende (af "bitter" erfaring) Håber du får det bedre i hvert fald

fra mig til dig

Anmeld

30. oktober 2010

Kildebakken

Åh, hvor jeg håber for dig, at han søger et nyt job, det er jo ikke holdbart i længden at du skal have det dårligt, hver gang han er på arbejde. Selvom at han ikke gør det igen, er tilliden mellem jer jo brudt og det tager nok lang tid før du rigtig stoler på ham igen. Også træls at lørdag som ellers burde være fredet til afslapning og familiehygge skal farves af dette, jeg tror ikke han har forstået præcis hvordan han har såret dig og stadig gør.

Det at han tager børnene med, ville jeg umiddelbart tage som et godt tegn, så har de jo ikke stævnemøde, nej tværtimod vil han på arbejdspladsen og overfor hende signalere at han har valgt livet som familiefar og livet med dig fremfor hende. 

Håber i får talt godt ud om det hele i aften, så han tager dig med næste gang.

Kh

Anmeld

30. oktober 2010

annec

Dot D skriver:

Hvis du har tænkt det, så spørg naboen om de vil køre dig, tag en taxa. Sig til dem når du kommer frem at du bare ikke kunne undvære dem mere. Mit temperament kan også koge over og jeg ved det virker at være imødekommende (af "bitter" erfaring) Håber du får det bedre i hvert fald

fra mig til dig

'

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.