Står i det dilemma at min kærestes højeste ønske er at få hund. ( nærmest et krav da vi blev kærester at det skulle han have i fremtiden) Jeg er ikke hunde menneske, intet kendskab til hunde. Nu er han pænt "skruk" for at få hund. En jagt hund ( til stående jagt) noget med en ruhåret hønsehund eller visla. Andet kan ikke komme på tale.
Jeg syntes helt klart det er store hunde, knoglede med store klo poter, lange ranglede ben og ikke særlig hyggelige som voksne. Det så det ene problem derudover så er jeg nu gravid , har termin 6 marts og syntes bare ikke tiden er til hun nu. Mener ikke baby og ny hund hænger sammen. HVerken i tid, rengøring og egenrlig også penge.
VI må godt have hund hvor vi bor og lidt frimærke have foran og bagved huset, men den vil jo stadig skulle ind i huset. og selvom han siger at den selvfølgelig skal opdrages godt så tænker jeg at det jo stadig er en hvalp når baby kommer og vil tumle rundt mellem baby på gulvet og lign. og ja hundehår og lign på gulvet og baby hænger heller ikke sammen.
Jeg syntes klart det skal vente til vi bor i eget hus med ordentlig have til hundegård eller lign. ( som han også vil have til den ) og ingen babyer. Er jeg helt hen i hampen med det her????
HJÆLP....
Anmeld