Alexander 5 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2010

Vidunderligeunger

Peiner skriver:

Ih mange tak    Synes selv det er meget sjovt at følge andre små børn, som har ca. samme alder som Alexander.   Hvornår er din pige fødselsdag..?

Alexander var kun lige fyldt 4 mdr, da den første tand kom - To uger senere kom tand nr. to  Tror nu der går et godt stykke tid inden han virkelig begynder at kravle. Men det ser ret sjovt ud, når han ligger på maven og lige pludselig trækker benene op under sig og sætter af. Så stikker måsen lige i vejret, fordi armene ikke helt er med på at skulle samarbejde med benene 

Er din lille pige begyndt at kunne sidde op selv..?

nååh, jamen det gør alberte også... Det er ret sjovt ja.. Hun bliver så sur når armene bare hænger der og ikke hjælper hende hihi

Ja hun kan faktisk sidde selv ret mange sekunder nu, men har altid noget bag hende og i siderne.. hun har ikke helt forstået at hvis man sidder selv, så kan man ikke bare lægge sig ned sådan BANG lige pludselig det erfarede hun på den hårde måde i dag, jeg havde lige en løs  hånd på hende, men så BANG! stakkels lille trold

Jeg synes for at være helt ærlig, at denne her alder er såå skøn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

Bb3031

BlyViol skriver:

nååh, jamen det gør alberte også... Det er ret sjovt ja.. Hun bliver så sur når armene bare hænger der og ikke hjælper hende hihi

Ja hun kan faktisk sidde selv ret mange sekunder nu, men har altid noget bag hende og i siderne.. hun har ikke helt forstået at hvis man sidder selv, så kan man ikke bare lægge sig ned sådan BANG lige pludselig det erfarede hun på den hårde måde i dag, jeg havde lige en løs  hånd på hende, men så BANG! stakkels lille trold

Jeg synes for at være helt ærlig, at denne her alder er såå skøn

Ja, synes det er helt vildt den udvikling der er sket med Alexander her den sidste måned - Den ene dag får han tænder, den anden dag opdager han sine fødder og tredje dagen kan han trille rund    De bliver så store lige pludselig på ingen tid 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.