Jobsøgning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
1 svar
0 synes godt om
30. oktober 2010

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Ja, jeg prøver ihærdigt at finde mig et job indenfor kontor/administration. Tænkte at der måske var nogen herinde der kendte nogen som kendte nogen der manglede hjælp.

Jeg er uddannet indenfor kontor med administration.

Jeg bor i Ringsted pt. dog er vi igang med at prøve at finde et andet sted at bo. Jeg har ikke kørekort så det skal være muligt at bruge tog/bus frem og tilbage.

Jeg er 27 år, bor med min kæreste på 7. år.

Jeg har altid kun fået ros med videre fra mine tidligere arbejdspladser.

Jeg er lærenem og god til IT generelt.

Jeg har været ansat hos f.eks. Arbejdsskadestyrelsen, Køge Handelsskole, Københavns Kommune, Schultz Grafisk A/S.

Håber der er nogen der måske kender nogen der lige står og mangler en som mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2010

SussieThyssen

Wampires skriver:

Ja, jeg prøver ihærdigt at finde mig et job indenfor kontor/administration. Tænkte at der måske var nogen herinde der kendte nogen som kendte nogen der manglede hjælp.

Jeg er uddannet indenfor kontor med administration.

Jeg bor i Ringsted pt. dog er vi igang med at prøve at finde et andet sted at bo. Jeg har ikke kørekort så det skal være muligt at bruge tog/bus frem og tilbage.

Jeg er 27 år, bor med min kæreste på 7. år.

Jeg har altid kun fået ros med videre fra mine tidligere arbejdspladser.

Jeg er lærenem og god til IT generelt.

Jeg har været ansat hos f.eks. Arbejdsskadestyrelsen, Køge Handelsskole, Københavns Kommune, Schultz Grafisk A/S.

Håber der er nogen der måske kender nogen der lige står og mangler en som mig

Netværk er altid godt at opbygge..og det er ikke nogen dum ide at lufte tanken herinde..så gør endelig det piger.

Nu er jeg selv ledig jobkonsulent, og kan desværre også sige, at inden for handel og kontor er det meget svært at få job pt. Det bedste råd jeg kan give dig er, at du må søge, søge og atter søge.
Og måske især rette din søgning mod hovedstadsområdet, da det er helt håbløst jo længere syd for køge du kommer.
Men held og lykke med det.
Jeg krydser fingre for, at det lykkedes. 

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.