Hej Piwer..
Ja nu sprøger jeg bare lige ud af posen
- og selvom jeg er andengangsfødende - tjaa så har man vel altid nogle nye spørgsmål som dukker op ikk? 
Her i nat har jeg haft MONSTER ondt i min ryg og mave fortil.. - det stoppede ved 4 tiden i nat.. Så har vi været ude at handle og lige fra kl. 9 imorges, har jeg simpelthen gået og pruttet sådan rigtig meget, tisser konstant..!
Så går jeg på toilet nu her for 30min siden og ser så at min urin simpelthen er en blanding mellem rødsaftevand og et græskar..!! Altså farven
..!! Er det normalt? - Maven er sunket VILDT voldsomt de sidste 4 dage og idag føler jeg ikke at jeg kan have nogen form for trusser på UDEN at kanten irriterere mig rigtig meget..!! Og det er endda nogle løse trusser..!!
Har ikke rigtig mærket det samme liv i maven idag..! - Altså jeg har mærket ham, men ikke helt på samme måde.. Han har givet mig 3 puf og et ordenligt rul idag.. Normalt mærker jeg ham hver time..!! Er ikke nervøs for at der sker noget derinde med ham, for har jo mærket ham - men slet ikke på samme måde..!!
Hmm er der nogel af jer der har prøvet det?
Ha en rigtig dejlig lørdag..
Knus Maria
Anmeld