Spørgsmål til cyklus!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
1 svar
0 synes godt om
30. oktober 2010

grinny

Jeg har nu været uden p-piller i 8 måneder, men da der var gået et halvt år ændrede min cyklus sig lige pludselig. Den havde ellers været utrolig præcis da jeg stoppede med p-pillerne, fik ÆL efter 14 dage og min cyklus var 28 dage og jeg fik altid min mens d. 15...

... MEN nu får jeg ÆL 4-5 dage efter mens og min mens er rykket så nu starter den d. 8 - kan det være fordi min krop først nu er blevet "sig selv" efter p-pillerne? Og tror i så chancen for at blive gravid er større nu?

Håber virkelig i kan hjælpe fordi jeg er meget forvirret lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2010

Pige2009

grinny skriver:

Jeg har nu været uden p-piller i 8 måneder, men da der var gået et halvt år ændrede min cyklus sig lige pludselig. Den havde ellers været utrolig præcis da jeg stoppede med p-pillerne, fik ÆL efter 14 dage og min cyklus var 28 dage og jeg fik altid min mens d. 15...

... MEN nu får jeg ÆL 4-5 dage efter mens og min mens er rykket så nu starter den d. 8 - kan det være fordi min krop først nu er blevet "sig selv" efter p-pillerne? Og tror i så chancen for at blive gravid er større nu?

Håber virkelig i kan hjælpe fordi jeg er meget forvirret lige nu

Det kan sagtens være, din krop først nu har normaliseret sig, da det ofte sker efter noget tid. Om du har større chance for at blive gravid nu, tvivler jeg på, men det er muligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.