Projekt baby- Er stoppet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

804 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. oktober 2010

Shibby

Hey piger

Først vil jeg lige sige tak for de mdr i har på vores vejne og skrevet frem og tilbage med mig når jeg har været fucked over teste eller forlænget cykluser. Tak

Pt har jeg rigtig mange problemer med min vægt og tanken om at blive federe end jeg er nu har fået mit humør ned og skrabe bunden. Gik helt i sort over at se billeder af migselv fra 2008,og endnu værre et videoklip hvor jeg lignede en drøm! (Hvertfald i mit hoved)

Det føles bare ikke rigtigt længere, så jeg starter på p piller,tager en snak med lægen omkring mulig pco og overvægt, er blevet tilmeldt slankedoktor.dk og afventer kostplan

Men endnu en gang,-mange tak!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2010

betiinsen

er ked af at høre du føler dig sådan, synes bestemt du er en smuk pige.

Men helt sikkert skal du gøre det du har det bedst med, og det er helt sikkert også kun en bonus at leve ekstra sundt osv, når man forsøger at blive gravid.

du skal have et kæmpe knus herfra

Anmeld

30. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Må have været en svær beslutning, og jeg tager hatten af for dit valg. Det kræver indsigt i sig selv, at kunne stoppe op og gøre ting anderledes end man troede man ville.

Held og lykke med det hele.

Anmeld

30. oktober 2010

CmarianN

Shibby skriver:

Hey piger

Først vil jeg lige sige tak for de mdr i har på vores vejne og skrevet frem og tilbage med mig når jeg har været fucked over teste eller forlænget cykluser. Tak

Pt har jeg rigtig mange problemer med min vægt og tanken om at blive federe end jeg er nu har fået mit humør ned og skrabe bunden. Gik helt i sort over at se billeder af migselv fra 2008,og endnu værre et videoklip hvor jeg lignede en drøm! (Hvertfald i mit hoved)

Det føles bare ikke rigtigt længere, så jeg starter på p piller,tager en snak med lægen omkring mulig pco og overvægt, er blevet tilmeldt slankedoktor.dk og afventer kostplan

Men endnu en gang,-mange tak!!

Det er flot du siger fra synes jeg... Jeg føler mig lidt i samme sted som dig, jeg kan heller ikke overskue at skulle blive større, men for mig er der bare ingen vej tilbage, jeg vil det så gerne.

Er selv medlem inde på slankedoktor.dk - håber du bliver ligeså glad for det som jeg har været/er.

Jeg håber lidt at kunne smide nogle kg. inden jeg bliver gravid, eller det måske i det hele taget bliver nemmere at blive gravid hvis jeg smider lidt af min vægt.

Held og lykke med det hele (til os begge)

Anmeld

31. oktober 2010

www.baby.NU ;)

Jeg må lige smide en kommentar med på sidenlinien...

Sikke en beslutning at tage, det må have været virkelig svært... med hensyn til at tabe sig osv. kan jeg godt følge dig,... jeg har selv i mange år kømpet frem og tilbage med vægten, men meldte mig ind til DDV i januar. jeg har siden da smidt 12 kg. og har ikke svært ved at holde den, plus de kører program så man stadig kan "holde" den når man blir gravid... samtidig har min veninde været på den, mens hun var gravid og tabte de kilo hun ville, men stadig så barnet fik den nærring han skulle....

håber alt går godt for dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.