Maggieh ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2010

henh01

morethanperfect skriver:

Heh .. Jeg tror jeg vil lave den senere

Håber det virker...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2010

morethanperfect

henh01 skriver:

Håber det virker...

Ja det ku være lækkert !

Anmeld

30. oktober 2010

<3

henh01 skriver:

Nu må jeg altså spørge, hvad dælen er Indisk fødestilling?

Aner det ikke. Det var noget hun spurgte til om vi kendte til og jeg måtte sige nej. hun prøvede så alligevel og så er det spændende om det virkede Maggieh lavede vist en tråd om det? Prøv at søg på det

Anmeld

31. oktober 2010

Magsen

heej søde..

Neeeej jeg venter stadig

en uge over tid i morgen.. iiiih jeg gider ikke at vente mere, skal til jm i morgen og hun skal vidst lave en hindeløsning på mig.

Alt er bare er gået i stå her, der er ingen tegn på noget som helst..

Besluttede mig for at nu gad jeg ikke nettet mere fordi at aaaalle spørger hvornår det sker og jeg bliver bare endnu mere utålmodig af det, men det var nu også lidt kedeligt hehe ..

for der snart sker noget..

Maggieh nu 40+6

Anmeld

31. oktober 2010

morethanperfect

Maggieh skriver:

heej søde..

Neeeej jeg venter stadig

en uge over tid i morgen.. iiiih jeg gider ikke at vente mere, skal til jm i morgen og hun skal vidst lave en hindeløsning på mig.

Alt er bare er gået i stå her, der er ingen tegn på noget som helst..

Besluttede mig for at nu gad jeg ikke nettet mere fordi at aaaalle spørger hvornår det sker og jeg bliver bare endnu mere utålmodig af det, men det var nu også lidt kedeligt hehe ..

for der snart sker noget..

Maggieh nu 40+6

Ihh altså .. Jeg troede jo lige !! 

for der virkelig snart sker noget !! Kan være du snupper min terminsdato Tirsdag .. Hvor er det træls for dig .. Jeg er også virkelig helt nede nu .. Gider virkelig ikke mere , og har såå ondt over det hele

Sender en masse ve støv !!!!!!!!!!!

Anmeld

31. oktober 2010

Magsen

morethanperfect skriver:

Ihh altså .. Jeg troede jo lige !! 

for der virkelig snart sker noget !! Kan være du snupper min terminsdato Tirsdag .. Hvor er det træls for dig .. Jeg er også virkelig helt nede nu .. Gider virkelig ikke mere , og har såå ondt over det hele

Sender en masse ve støv !!!!!!!!!!!

iih, nu troede jeg også lige det var ved at være der for dig?? hvad skete der med plukveerne??

ja det håber jeg, begynder virkelig at frygte at jeg skal blive sat igang nu har også bare total ondt i hele kroppen .. havde virkelig ikke troed det var hårdt at være gravid ..

TAK FOR DET !! Og sender også dig en masse

Anmeld

31. oktober 2010

morethanperfect

Maggieh skriver:

iih, nu troede jeg også lige det var ved at være der for dig?? hvad skete der med plukveerne??

ja det håber jeg, begynder virkelig at frygte at jeg skal blive sat igang nu har også bare total ondt i hele kroppen .. havde virkelig ikke troed det var hårdt at være gravid ..

TAK FOR DET !! Og sender også dig en masse

Jamen de gik væk igen ?? Det var da noget dumt noget , men de kommer sikkert tilbage igen i nat .. Hmm .. 

Det træææls .. Sender lige en besked til dig

Anmeld

31. oktober 2010

Magsen

morethanperfect skriver:

Jamen de gik væk igen ?? Det var da noget dumt noget , men de kommer sikkert tilbage igen i nat .. Hmm .. 

Det træææls .. Sender lige en besked til dig

så det jo det samme som med mig :/ ih det så nedern !!

i orden (((:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.