gravid og slankekur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

730 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. oktober 2010

Prinsessen79

Hej

Jeg er gravid i 7+5, og fandt ud af det for en uge siden.

Jeg har været på kur i 9 uger og har tabt mig 10 kilo. Det skal siges at jeg stadig mangler en del, og det går rigtig godt i øjeblikket.

MEN.... Så læser jeg flere steder, at jeg ikke må være på kur når jeg er gravid.... Jeg er IKKE på sultekur, men spiser bare ingen brød, pasta og ris og ingen slik og kage. Holder mig til frugt, grøntsager og kød.

Jeg skal til 1. lægebesøg på mandag og må selvfølgelig tale med hende om det.

Men er der andre der har erfaringer med at være på kur/kostomlægning samtidig med en graviditet?

De bedste hilsner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2010

maria_wlt

Tror ikke det er noget problem. Som jeg forstår så spiser du "bare" sundt og ikke lader være med at spise..

Det har baby kun godt af

Anmeld

30. oktober 2010

sarahb

man må gerne tabe sig under sin graviditet, bare at det gøres på en ordenlig måde, hvor du stadig får nærring osv. Så det skal du ikke være videre bekymret for. Der er mange overvægtige der bliver anbefalet at gå på kur under graviditeten

Anmeld

30. oktober 2010

Prinsessen79

Puha det er jeg glad for at høre :-) Er lige kommet ind i en god rytme med at få handlet og tilberedt en fandens masse grøntsager   

Og kunne da være rart, at når bebse kommer ud, så manglede der kun et par kilo eller 5 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.