41+6 i dag Lørdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

520 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. oktober 2010

pussepige

Ja nu er jeg så 41+6 og stadig ingen baby... Hvis ikke der sker noget blir jeg sat igang på mandag kl 9 så har da noget at se frem til hvis ikke andet..

Men tror da bestemt det er meningen at jeg skal have 2 børn fra august og 2 fra november når bebsen vælger at blive inde i hulen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2010

twinboys

pussepige skriver:

Ja nu er jeg så 41+6 og stadig ingen baby... Hvis ikke der sker noget blir jeg sat igang på mandag kl 9 så har da noget at se frem til hvis ikke andet..

Men tror da bestemt det er meningen at jeg skal have 2 børn fra august og 2 fra november når bebsen vælger at blive inde i hulen..

Smiler november børn er også de dejligste... nogen der spørger om jeg er novemberbarn...smiler...

Lille trold kommer ud den 1.november

Anmeld

30. oktober 2010

Dansker I Holland

pussepige skriver:

Hehe Håber da det går i gang af sig selv da Du får i hvert fald lige noget VESTØV fra mig af

Knus Sussie 37+5 som MEGET gerne vil føde snart osse

Anmeld

30. oktober 2010

BabyNilas

twinboys skriver:

Smiler november børn er også de dejligste... nogen der spørger om jeg er novemberbarn...smiler...

Lille trold kommer ud den 1.november

Ja jeg er også selv fra nov og venter min den første den 11 nov.

Der er noget med nov. børn

Anmeld

30. oktober 2010

Pige2009

pussepige skriver:

Spændende. Held og lykke med det hele

Anmeld

30. oktober 2010

anjada

Lille bandit, at han slet ikke har lyst til at komme ud

Men dejligt for dig at vide at der sker noget mandag, hvis han ikke er kommet inden.....

knus Anja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.