Mandens sædprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
1 svar
0 synes godt om
29. oktober 2010

Sujan

I dag fik vi svar på mandens sædprøve... Den var helt normal, hvilket jo er rigtig dejligt.

Han havde dog mange hvide blodlegmer i sin sæd hvilket tyder på en infektion... Men han afleverede lige en urin prøve og blev podet for at se om der skulle være noget. Men lægen troede det var helt normalt. Dagen efter vi afleverede sædprøven lagde manden sig med influenza, så måske det der har påvirket den.

Jeg har fået taget blodprøver, celleskrab og klamydia test.. Heller ikke noget der.

Såååå.... Ja nu vil jeg ringe til lægen og høre hvad der så skal ske... Han mener godt vi kan klare at blive gravide selv.. Men tålmodigheden er ved at være brugt op så vil høre om vi kan blive henvist til behandling eller evt. gynækolog så jeg kan få tjekket passagen i æggestokkene... Ja det må vel være det næste eller hvad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2010

lotte32

Dejligt at der heller ikke var noget med mandens kvalitet, men kan tænke mig at det også er en smule frustrerende, at der ikke kan findes en årsag til at i ikke bliver gravide... Jeg tror jeg ville bede/forlange at blive sendt videre, så du også kan blive tjekket lidt grundigere..

i hvertfald held og lykke med det

Knus Lotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.