Gæt hvad jeg har fået???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2010

twinboys

BlyViol skriver:

hvilken farve?? jeg skal klippes og permanentes i morgen.. er total nervevrag.. skal stå model for en svendeprøve

Spændende det gør jeg never never never mere... har jeg gjort to gange og fortrød begge gange... men ja det voksede jo ud igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

Lillefe

hehe jeg skal også farve hår!! wee... det bliver i denne uge.. glæder mig.. skal være knald rødt

Anmeld

29. oktober 2010

twinboys

Susanne79 skriver:

hi hi kunne ellers have været vildt...... må vi se?

Ja imorgen for har glemt min mobil hos min veninde ...

Anmeld

29. oktober 2010

twinboys

Perl skriver:

hehe jeg skal også farve hår!! wee... det bliver i denne uge.. glæder mig.. skal være knald rødt

smiler...låååååve my hair

Anmeld

29. oktober 2010

Vidunderligeunger

twinboys skriver:

Spændende det gør jeg never never never mere... har jeg gjort to gange og fortrød begge gange... men ja det voksede jo ud igen

jeg har faktisk aldrig prøvet det, hvor jeg INGENTING havde at sige.. ved det bliver noget a la hende Stine fra Alphebeat med krøllerne der og kort i siderne haha.. er spændt

Anmeld

29. oktober 2010

twinboys

BlyViol skriver:

jeg har faktisk aldrig prøvet det, hvor jeg INGENTING havde at sige.. ved det bliver noget a la hende Stine fra Alphebeat med krøllerne der og kort i siderne haha.. er spændt

Så vil jeg se før og efter billeder

Anmeld

29. oktober 2010

Vidunderligeunger

twinboys skriver:

Så vil jeg se før og efter billeder

regner med at lave en tråd om det... er bare så nervøs.. men det gror jo ud igen

Anmeld

29. oktober 2010

twinboys

BlyViol skriver:

regner med at lave en tråd om det... er bare så nervøs.. men det gror jo ud igen

Jeps det gør det...

Anmeld

29. oktober 2010

isimaven

twinboys skriver:

smiler...låååååve my hair

ejjj fedt jeg vil også farve hår men er jo højgravid og har en del måneders amning foran mig så det må vente
men tillykke med garnet

Anmeld

29. oktober 2010

twinboys

isimaven skriver:

ejjj fedt jeg vil også farve hår men er jo højgravid og har en del måneders amning foran mig så det må vente
men tillykke med garnet

Takker og glæd dig til det bliver din tur...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.