så kom da i gang camilla!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. oktober 2010

LIZO

det er kun lidt over en uge til zoey dåb/fødselsdag, og mange bare så meget

har fået købt tøj til zoey.. mange tak skoubo den er bare helt fantastisk glæder mig til hun skal ha den på. har os købt tøj til mig selv for en gangs skyld

har fået købt en del ind. men mangler alle fødevarer. bordpynten er jeg ved at være færdig med. mangler bare at sætte sløjfer på 12 vaser så er pynten færdig

skal bare ha lavet 1000 ting.. og kan intet nå her i wekenden..  imorgen skal jeg ha ordnet hår og negle. min venninde synes det trængt til en omgang så jeg ligner en million til dåben..  skønt.. og søndag står den på dåb i nætved hvor min niece skal døbes.

vi har så fundet ud af at liam kæreste igemmen de sidste par år hans lillebror skal døbes sammen med zoey.. det er lidt hyggeligt.. det er så min venninde der os ordner mit hår   men dejligt når det er dobblet dåb at det så er en man kender

ja os zoey har fået dp plads fra 1-1 -2011.  gæder mig. vi skal besøge hende på mandag.. hun lød meget frisk.. og lars kender hendes søn.. hun skulle ha været dp i mange år.  bliver godt for den bandit at komme ud mellem andre børn.. inden hun gir sin mor alt for mange grå hår.

nå lidt billeder. men så må jeg vist os se at få lavet noget

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

TbCp

KAN DU SÅ KOMME IGANG CAMILLA!!!

Rigtig fin pynt du har fået lavet...

og hvor lækkert med nyt hår og negle, det kunne jeg også godt trænge til snart!

Lækre billeder af dine skønne unger!

Anmeld

29. oktober 2010

LIZO

ja ved det godt.. men så skal jeg rejse mig suk suk..

takker.. gik amok i bordpynt. og servietter.. har lavet nogle flere efter jeg har taget billed.. det er bare så nemt og billigt at lave

Anmeld

29. oktober 2010

Skouboe

Let po-po'en søde - det bliver ikke nemmere af at vente

Og velbekomme iøvrigt.... Hun var bare SÅ sød i den. Jeg glæder mig til at se en masse billeder fra dåben

.. og så må jeg vist hellere sy en halv time mere, før jeg skal i seng...

Anmeld

29. oktober 2010

LIZO

ja skal nok   nu må jeg hellere.. har en gryde med æbel mos der skal i frysern. må hellere finde noget at fryse det ned i. ellers glemmer jeg det nok..

Anmeld

30. oktober 2010

ChatH

LIZO skriver:

det er kun lidt over en uge til zoey dåb/fødselsdag, og mange bare så meget

har fået købt tøj til zoey.. mange tak skoubo den er bare helt fantastisk glæder mig til hun skal ha den på. har os købt tøj til mig selv for en gangs skyld

har fået købt en del ind. men mangler alle fødevarer. bordpynten er jeg ved at være færdig med. mangler bare at sætte sløjfer på 12 vaser så er pynten færdig

skal bare ha lavet 1000 ting.. og kan intet nå her i wekenden..  imorgen skal jeg ha ordnet hår og negle. min venninde synes det trængt til en omgang så jeg ligner en million til dåben..  skønt.. og søndag står den på dåb i nætved hvor min niece skal døbes.

vi har så fundet ud af at liam kæreste igemmen de sidste par år hans lillebror skal døbes sammen med zoey.. det er lidt hyggeligt.. det er så min venninde der os ordner mit hår   men dejligt når det er dobblet dåb at det så er en man kender

ja os zoey har fået dp plads fra 1-1 -2011.  gæder mig. vi skal besøge hende på mandag.. hun lød meget frisk.. og lars kender hendes søn.. hun skulle ha været dp i mange år.  bliver godt for den bandit at komme ud mellem andre børn.. inden hun gir sin mor alt for mange grå hår.

nå lidt billeder. men så må jeg vist os se at få lavet noget

Ihhh noget fint pynt det er godt nok vildt sødt, er det svært at lave?

Glæder mig til at se billeder af den fine kjole

Anmeld

30. oktober 2010

LIZO

Chatarina skriver:

Ihhh noget fint pynt det er godt nok vildt sødt, er det svært at lave?

Glæder mig til at se billeder af den fine kjole

nej det er super nemt.. tar 2 min.  har købt en pakke med 3 klipper i panduro med den blomster form. klipper en masse ud og så holder jeg forsigtigt i bladene og så limer sammen.. når man har lavet et par stykker så tar det ingen tid. det er nemt og billigt..

Anmeld

30. oktober 2010

otlitrom

Op og igang, Camilla!!

Jeg synes den bordpynt er SÅ fin!! Kreativt og enkelt!!

Glæder mig til at se billeder fra dagen! Jeg er jo forelsket i alt der komm fra Skouboes hånd, og din kønne pige kan umuligt gøre det værre

Håber I får en dejlig dag, når I kommer så langt!!

Anmeld

30. oktober 2010

Skouboe

kitty skriver:

Op og igang, Camilla!!

Jeg synes den bordpynt er SÅ fin!! Kreativt og enkelt!!

Glæder mig til at se billeder fra dagen! Jeg er jo forelsket i alt der komm fra Skouboes hånd, og din kønne pige kan umuligt gøre det værre

Håber I får en dejlig dag, når I kommer så langt!!

Hvor er du sød, men det er ikke mig der har syet kjolen Jeg havde bare købt den til Freja til vores bryllup

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.