Autostol 0-13 kg... Ny el. brugt???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.199 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. oktober 2010

birthee

Vi står jo og skal have en autostol til baby, idet den vi havde til Frederik ikke er godkendt efter de nye standarder... Så den er røget på lossepladsen, i komprimatoren, så vi er sikre på der ikke er andre der bruger den...

Men ville I købe brugt eller ny, og hvad er jeres favorit???

Mvh Birthe

P.S. Det skal være uden Isofix...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

frk Jensen

birthee skriver:

Vi står jo og skal have en autostol til baby, idet den vi havde til Frederik ikke er godkendt efter de nye standarder... Så den er røget på lossepladsen, i komprimatoren, så vi er sikre på der ikke er andre der bruger den...

Mvh Birthe

Jeg lejede en Rømer i babysam..gav 700 kr i depositium og 30 kr i leje for de mdr jeg havde den..

Anmeld

29. oktober 2010

Skouboe

Min favorit er First Class fra Britax. Den er fra 0-18 kg, kan monteres både fremad og bagud og den har 4 siddepositioner. Vi har 2 og er virkelig glade for dem.

Anmeld

29. oktober 2010

GUSO

Hej..
Jeg syntes ikke det gør noget med en brugt autostol så længe den er godkendt og er i god stand.. min favorit baby autostol er en römer babysafe,har selv sådan en, syntes den er nem at montere og så har den scoret godt i test..
Man kan jo også overveje at leje en babyautostol i den lokale babyforretning, der skulle være penge at spare, så har man ikke den der fylder efter brug, og så er den jo godkendt og alt det..
Hilsen Camilla

Anmeld

29. oktober 2010

Maja88

vi overvejer lige pt en römer baby safe sleeper.... men vi er godt nok lidt i tvivl. ellers bliver det en maxi cosi

Anmeld

30. oktober 2010

SpunkenJo

birthee skriver:

Mvh Birthe

Mange ting vil jeg købe brugt eller leje, men netop en autostol er en af de få ting jeg aldrig ku finde på at arve efter andre.

En autostol kan have skjulte skader, efter at bære blevet tabt eller den har måske endda været med i et gærdselsuheld.... Hvis den har skjulte skader er den bare ikke sikker mere.

Kan anbefale dig at kigge på autostole som er godkendte efter den svenske lovgivning. Deres lovgivning er up to date. Den danske er ikke bær så "stram".

Stolene kan også fås til fornuftige priser derovre. Kan ikke lige huske hjemmesiden vi selv benyttede, men priserne var gode og servicen i top.

Knus Jo
- størst fan af bagudvendte stole, idet de bedst tager hensyn til børns uudviklede nakke....

Anmeld

30. oktober 2010

birthee

Vi havde snakket om at leje en stol, men eftersom vi gerne vil have 3 børn, er vi blevet enige om at købe en - og så ville britax first class nok være det ideelle, så vi kan have tre stole på bagsædet... jeg fandt den til 1349 kr. på nettet, så det er jo samme prisklasse som nogle af de autostole der er fra 0-13 kr...

Må forbi babysam når jeg er færdig med uddannelse om 9  uger, og kan slæbe manden med ud og se på dem...

Anmeld

30. oktober 2010

Valle81

birthee skriver:

Mvh Birthe

Vi har lejet en Römer babysafe uden isofix i babysam. Den er super - flot som ny.

Vi gav 200 i depositum og 250 kroner for at leje den i 8 mdr:0)

Så det var billigt og nemt - kan stærkt anbefales:0)

Christina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.