Hofter, bil, vægt og en hel masse andet - lynopdatering!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. oktober 2010

Skouboe

Det bliver lige en kort lynopdatering herfra - jeg skal en masse bukser der skal syes - jeg mangler stadig 8 par

Arbejd! Arbejd! Og jeg skal bare være færdige med dem i weekenden.. hvorfor følger en anden dag

Vi fik ultralydsscannet Silja's hofter og bortset fra at de på ingen måde passede frøknen, var hofterne fine og der var ikke noget at komme efter. 

Den syredæmpende medicin virker nogenlunde - hun er en meget gladere baby. Desværre er hun begyndt at gylpe RIGTIGT meget og hun ligger og kløjs i det og synes det er vildt ubehageligt. Jeg vil vurdere at hun burde få Enfamil (det som Freja også fik) for at hjælpe med at holde maden nede, men problemet er at det virker ved at reagere med mavesyren... som hun jo ikke har ret meget af pga. medicinen. Damned if you do, damned if you don't... Jeg må lige have en snak med lægen om hvad pokker vi gør.

Jeg har fået ny bil - en Berlingo. Ikke verdens kønneste bil, men der er masser af plads og det er det vigtigste. Jeg ELSKER min nye dyt - mange tak til manden for den (som jeg selv er med til at betale...)!

Freja er begyndt at sove bedre om natten igen og trives generelt godt i vuggestuen. Det virker som om Silja-krisen er ovre. Hun har stadig krudt i bleen, men det er jo kun dejligt.

Manden har travlt på arbejdet - ikke noget nyt der - og jeg har travlt med at få alting til at hænge sammen, når han ikke har tid, så der er ikke så meget tid til hinanden, men vi er gode til at hjælpe hinanden så det går nok.

Jeg fik en øjenåbner i onsdags i Fields. Jeg var i H&M for at købe nogle bukser, eftersom jeg ikke kunne passe dem jeg brugte før jeg blev gravid og ikke ville blive ved med at gå i graviditetstøj. Før Silja brugte jeg str. 44 - jeg var nødt til at købe bukser i str 50!!

Den lader vi lige stå lidt.. 50!!!

Det er godt nok H&M størrelser, men alligevel... str. 48 var lgie præcist for små, så jeg var nødt til at krybe i en 50...  

Jeg har nu bandlyst alt hvad der hedder slik, kager osv fra huset og indført flere grøntsager i maden. Jeg skal have gjort noget i noget løbe hejs, jeg skal bare lige over denne weekend.

Jeg vil ALDRIG NOGENSINDE STÅ I H&M OG FINDE NOGET I STR 50 IGEN!!!

Så jeg hopper med i slankeklubben!

Det var alt herfra - jeg må videre

Iøvrigt - hvis jeg ser ud til at være online om aftenen, så er det fordi jeg har baby åben mens jeg syr..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

TbCp

Dejligt at der ikke er noget i vejen med hofterne!

Så skal der bare lige styr på det gylpning der også!

Jeg har forøvrigt brugt alle mine middagspauser i denne uge, på at sy Det er da dejligt afstressende... selvom min nye maskine alrmer helt gevaldigt!

Anmeld

30. oktober 2010

otlitrom

Godt at der ikke er noget galt med frøkenens hofter! Hun døjer da så rigeligt med refluksen. Det må virkelig være hårdt, både for hende og for Jer?!

En berlingo? hihi, vi kalder det et akvarie, fordi der er så meget glas i Men det er en fin familie-bil. Min kusine havde en, og var super glad for det! Så det forstår jeg godt du også er

Anmeld

30. oktober 2010

Skouboe

kitty skriver:

Godt at der ikke er noget galt med frøkenens hofter! Hun døjer da så rigeligt med refluksen. Det må virkelig være hårdt, både for hende og for Jer?!

En berlingo? hihi, vi kalder det et akvarie, fordi der er så meget glas i Men det er en fin familie-bil. Min kusine havde en, og var super glad for det! Så det forstår jeg godt du også er

Ja, det er ikke så nemt at have med at gøre. Alting sejler i gylp, bjergene af vasketøj har ingen ende og jeg bruger en del tid på at trøste hende når hun får et særligt slemt opstød...

Jeg havde ikke tænkt på at det er et akvarie, men du har nok ret. Vores har endnu mere glas end normalt - den har også glastag...

Freja sad i dag i autostolen og brugte laaang tid på sige: "see moar - Freja kigge ud" og pege op på loftet.

Anmeld

30. oktober 2010

otlitrom

Skouboe skriver:

Ja, det er ikke så nemt at have med at gøre. Alting sejler i gylp, bjergene af vasketøj har ingen ende og jeg bruger en del tid på at trøste hende når hun får et særligt slemt opstød...

Jeg havde ikke tænkt på at det er et akvarie, men du har nok ret. Vores har endnu mere glas end normalt - den har også glastag...

Freja sad i dag i autostolen og brugte laaang tid på sige: "see moar - Freja kigge ud" og pege op på loftet.

Hvor er hun sød, Freja! Så er hun underholdt mens I kører bil

Det må virkelig være krævende med en datter der har det sådan. Jeg forstår godt du er træt nogle gange! Hvis ikke hele tiden?

Hvornår vendte det med Freja? Kan I vente en bedring med Silja inden for en overskuelig fremtid?

Anmeld

30. oktober 2010

Skouboe

Det må virkelig være krævende med en datter der har det sådan. Jeg forstår godt du er træt nogle gange! Hvis ikke hele tiden?

Hvornår vendte det med Freja? Kan I vente en bedring med Silja inden for en overskuelig fremtid?

Ved Freja vendte det da hun fik Enfamil - det havde hun meget nemmere ved at holde nede. 

Hun gylpede stadig så vi var igennem 6-10 sæt tøj dagligt, men hun tabte sig ikke mere. Hun stoppede med at gylpe omkring sin 1 års fødselsdag, så hvis Silja følger mønstret, er der lang vej endnu.

Anmeld

30. oktober 2010

Skouboe

kitty skriver:

Og jo, jeg er ofte træt - en ting er den fysiske træthed, men når ungen overgylper et helt rent tøj hun har haft på i under 10 minutter for 3. gang... så bliver man VIRKELIG træt af det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.