Det bliver lige en kort lynopdatering herfra - jeg skal en masse bukser der skal syes - jeg mangler stadig 8 par 
Arbejd! Arbejd! Og jeg skal bare være færdige med dem i weekenden.. hvorfor følger en anden dag 
Vi fik ultralydsscannet Silja's hofter og bortset fra at de på ingen måde passede frøknen, var hofterne fine og der var ikke noget at komme efter.
Den syredæmpende medicin virker nogenlunde - hun er en meget gladere baby. Desværre er hun begyndt at gylpe RIGTIGT meget og hun ligger og kløjs i det og synes det er vildt ubehageligt. Jeg vil vurdere at hun burde få Enfamil (det som Freja også fik) for at hjælpe med at holde maden nede, men problemet er at det virker ved at reagere med mavesyren... som hun jo ikke har ret meget af pga. medicinen. Damned if you do, damned if you don't... Jeg må lige have en snak med lægen om hvad pokker vi gør.
Jeg har fået ny bil - en Berlingo. Ikke verdens kønneste bil, men der er masser af plads og det er det vigtigste. Jeg ELSKER min nye dyt - mange tak til manden for den (som jeg selv er med til at betale...)!
Freja er begyndt at sove bedre om natten igen og trives generelt godt i vuggestuen. Det virker som om Silja-krisen er ovre. Hun har stadig krudt i bleen, men det er jo kun dejligt.
Manden har travlt på arbejdet - ikke noget nyt der - og jeg har travlt med at få alting til at hænge sammen, når han ikke har tid, så der er ikke så meget tid til hinanden, men vi er gode til at hjælpe hinanden så det går nok.
Jeg fik en øjenåbner i onsdags i Fields. Jeg var i H&M for at købe nogle bukser, eftersom jeg ikke kunne passe dem jeg brugte før jeg blev gravid og ikke ville blive ved med at gå i graviditetstøj. Før Silja brugte jeg str. 44 - jeg var nødt til at købe bukser i str 50!!
Den lader vi lige stå lidt.. 50!!!
Det er godt nok H&M størrelser, men alligevel... str. 48 var lgie præcist for små, så jeg var nødt til at krybe i en 50... 
Jeg har nu bandlyst alt hvad der hedder slik, kager osv fra huset og indført flere grøntsager i maden. Jeg skal have gjort noget i noget løbe hejs, jeg skal bare lige over denne weekend.
Jeg vil ALDRIG NOGENSINDE STÅ I H&M OG FINDE NOGET I STR 50 IGEN!!!
Så jeg hopper med i slankeklubben!
Det var alt herfra - jeg må videre 
Iøvrigt - hvis jeg ser ud til at være online om aftenen, så er det fordi jeg har baby åben mens jeg syr..