gravitamin..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.603 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. oktober 2010

densmukkeline

gravitamin øger det også  chancen for graviditet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

AnneBJ

Det tror jeg ikke! Det giver dig bare en masse gode ting, til når du bliver gravid!

Anmeld

29. oktober 2010

densmukkeline

AnneBJ skriver:

Det tror jeg ikke! Det giver dig bare en masse gode ting, til når du bliver gravid!

okey ..

er der andre ting der kan øge chancen fks?

Anmeld

29. oktober 2010

Milsen

Jeg spiser gravitamin, og da jeg købte min første pakke på apoteket, sagde de til mig, at pillerne ikke i den forstand hjælper dig nemmere til at blive gravid.

Men de indeholder det der folinsyre (tror jeg nok hedder) som er vigtigt for kroppen at få, når du lige er blevet gravid, og mange foreslår så, at man også bør få det, når man prøver at blive gravid.

Så de giver dig ihvertfald nogle vitaminer som er vigtige for kroppen

Anmeld

29. oktober 2010

densmukkeline

Milsen skriver:

Jeg spiser gravitamin, og da jeg købte min første pakke på apoteket, sagde de til mig, at pillerne ikke i den forstand hjælper dig nemmere til at blive gravid.

Men de indeholder det der folinsyre (tror jeg nok hedder) som er vigtigt for kroppen at få, når du lige er blevet gravid, og mange foreslår så, at man også bør få det, når man prøver at blive gravid.

Så de giver dig ihvertfald nogle vitaminer som er vigtige for kroppen

okey mange tak

så skal jeg ind og have sådan nogle.. hvad koster de?

Anmeld

29. oktober 2010

Milsen

Ups. Det hed "folsyre" læste jeg lige på pakken

Men tror en pakke koster CA. 150 kr. på apoteket.
Men så er der til gengæld også 120 stk. i, så det er jo til 4 mdr.'s tid.

Anmeld

29. oktober 2010

miss freja

Altså jeg læste et sted på nettet, at der var en som gav hendes mand zink piller, og at hun blev gravid i cyklusen efter...

Så jeg gav min kæreste besked om, at han skulle begynde at tage zink piller  Jeg ved ikke om det var pillernes skyld eller at vi bare var heldige, men altså vi havde gevindst lige bag efter  Men om det er tro der flytter bjerge ved jeg altså ikke.

Anmeld

31. oktober 2010

CmarianN

vmullepiigen skriver:

Nej det gør det de ikke. Men de anbefales, at tage når man planlægger at blive gravid, da de har mange gode vitaminer som kroppen får brug for under en graviditet.

Hvis du vil øge dine chancer skal du undgå alkohol og du kan med fordel købe ægløsningstests, så du er sikker på I har sex op til og omkring ægløsning, for det er der dine chancer for graviditet er

held og lykke  (også til mig selv )

Anmeld

31. oktober 2010

Pige2009

vmullepiigen skriver:

Nej, desværre. Det er kun for at være sikker på, du får den rette mængde vitaminer op til en graviditet, og når du så endelig bliver gravid. Jeg tog selv et billigere alternativ, som indeholdt nøjagtigt de samme ting

Anmeld

31. oktober 2010

mullesmith2

Jeg tog Multi Total gravid hed de vist og de er noget billigere og de giver nøjagtig det samme, men det er faktisk kun nødvendigt med folinsyre hvis du ellers tager almindelige vitaminpiller eller bare spiser sund kost. Du kan købe ren folinsyre tabletter også både hos matas og apoteket. Og dem skal du starte med fra den dag du prøver at blive gravid. Jeg gjorde det godt nok ikke men der står mange steder det er en go ide  Og når du så er blevet gravid så skal du have jerntilskud også fra uge 20 eller før endda mener de kloge. Men ja det kan jordmoder og læger fortælle en helt masse mere om. Held og lykke med det hele.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.