Plukveer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

300 visninger
1 svar
0 synes godt om
29. oktober 2010

LBK

Hej Piger

Jeg er gravid 36+0. Tidligere i min graviditet var jeg slet ikke i tvivl når jeg havde plukveer.

Nu oplever jeg nogle gange om dagen nogle ubehageligheder i maven. De føles ikke ens hvergang, og jeg er meget i tvivl om det er mine plukveer der har ændret sig. For sådan som de føltes i starten mærker jeg ikke mere...

Kan det være mine plukveer der har ændret sig og er blevet kraftigere... Eller er det bare almindelige ubehageligheder????

Har i nogle erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

MorTilMalene

mine plukveer har ændret sig meget her på det sidste jeg er i uge 36+4.. nogen af dem gør næsten ondt.. vi har selvfølgelig været bekymret og ringet til RH men hver eneste gang er vi kommet hjem med en besked om at jeg skal slappe mere af og at det bare har været plukveer.. livmoderen træner jo også endnu hårde nu hvor det er ved at være snart.. men hvis du bliver meget i tvivl syns jeg du skal ringe til din jordmoder eller fødegangen.. det giver ro i kroppen og få af vide at barnet er sundt og raskt.. selvom man kan føle man lidt spilder deres tid (det gør du ikke!!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.