Gravid og bløder? hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

552 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. oktober 2010

Moaaar <3

Kan jeg være gravid selvom jeg bløder (mens) ?
Har testet positiv 4 gange, før den mens kom igår

Hilsen Pruttens veninde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

Moaaar <3

håber nogen har et svar til min veninde

Anmeld

29. oktober 2010

Muhmi

Skynd dig at ringe til vagtlægen og få en tid til en scanning hurtigst muligt... Det lyder desværre som en spontan abort, men jeg  for dig

Der er også dem der stadig får deres mens den første gang efter de er blevet gravide, men få det tjekket for en sikkerheds skyld

Anmeld

29. oktober 2010

LBK

Som sagt, kan man altså godt have mens selvom man er gravid. Men jeg ville ogs ringe til vagtlægen for en sikkerhedsskyld.. Andet ville være dumt...

Anmeld

29. oktober 2010

foto på lærred

Jeg tror det komme helt an på hvor langt henne din veninde er, om vagtlægen vil gøre noget. Hvis hun f.eks "kun" er et par uger over tid, så tror jeg ikke de vil begynde at scanne. Så vil de nok råde hende til at fortsætte med at teste og hvis der er fuld mens og stregerne bliver svagere, ja så er der nok en stor sandsynlighed for at hun har mistet. Men er hun tilgengæld over 3 måneder, så tror jeg godt, at de vil scanne hende på hendes lokale hospital. Jeg har hørt om flere der har små blødt langt ind i deres graviditet, og de har født sunde og raske børn. Men som sagt så tror jeg det kommer an på hvor meget blod der er. hvis der er ligeså meget blod som ved en alm. mens i flere dage, så tror jeg ikke det ser godt ud. Alternativt kan der også være tale om at hun har haft tvillinger og hun så er ved at miste den ene. Men det ville hun jo vide hvis hun var blevet scannet ved NF (altså om der er to)

Anmeld

29. oktober 2010

Moaaar <3

foto på lærred skriver:

Jeg tror det komme helt an på hvor langt henne din veninde er, om vagtlægen vil gøre noget. Hvis hun f.eks "kun" er et par uger over tid, så tror jeg ikke de vil begynde at scanne. Så vil de nok råde hende til at fortsætte med at teste og hvis der er fuld mens og stregerne bliver svagere, ja så er der nok en stor sandsynlighed for at hun har mistet. Men er hun tilgengæld over 3 måneder, så tror jeg godt, at de vil scanne hende på hendes lokale hospital. Jeg har hørt om flere der har små blødt langt ind i deres graviditet, og de har født sunde og raske børn. Men som sagt så tror jeg det kommer an på hvor meget blod der er. hvis der er ligeså meget blod som ved en alm. mens i flere dage, så tror jeg ikke det ser godt ud. Alternativt kan der også være tale om at hun har haft tvillinger og hun så er ved at miste den ene. Men det ville hun jo vide hvis hun var blevet scannet ved NF (altså om der er to)

Hun er mellem 4-5uger, hun er taget på sygehuset nu. Hun skrev at det var meget småt og der ikke var noget at se, så må de have scannet hende, men at hun skulle vente og se en uges tid..så ved ikke lige hvad det betyder , det var bare lige en kort sms.

Anmeld

29. oktober 2010

foto på lærred

når man er 4 eller 5 uger vil de sjældent kunne se hjertelyd. Der skal man helst op i 6+.  Håber det bedste for hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.