Ved godt at jeg ikke har valgt uddannelsen ud fra lyst. Jo måske 30%lyst og 70% forventninger og status.
Altså som sagt er fagene ret spændende, og uddannelsen er egentlig bred nok, men de fleste der tager denne uddannelse ender indenfor marketing eller HR, da det er en kommunikations uddannelse. Min frygt går nok mest på om det er mig, altså de jobs den giver er mange hvor man er i centrum, enten som chef eller i en stilling med meget frihed og ansvar, og jeg er en person der tvivler rigtig meget på mig selv. Jeg er mere reseveret og privat, end udfarende og udadvendt, og derfor ved jeg ikke om det er det rigtige job for mig.
Jeg havde egentlig tænkt mig at skulle læse til sekretær, men da jeg så fik høje nok karakterer og et godt nok gennemsnit, så var der så mange der sagde.. hvorfor tager du så ikke denne uddannelse i stedet for, den er meget bedre, og det valgte jeg jo så at gøre.
Tror bare jeg rigtig gerne vil have at dette er det rigtige for mig, men ved sku ikke om jeg har personligheden til det
Anmeld