Stepmom kl.22 på tv3 :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2010

RiUL

Ungermann skriver:

Ja det er en dansk film...

Jeg ved faktisk ikke om den er kommet i block buster endnu (mandens gode kammerat sørger for film )

Vi var i biffen sidste lørdag og se den der paranormal activity.. den var bare klammo..

Okay Jeg har set 1'eren af Paranormal A, og synes den var så dårlig. Synes slet ikke den var uhyggelig, er 2'eren mere uhyggelig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

frk Jensen

rikkebw skriver:

Okay Jeg har set 1'eren af Paranormal A, og synes den var så dårlig. Synes slet ikke den var uhyggelig, er 2'eren mere uhyggelig?

hehe svar skyldig, jeg har kun set 2éren...

men nøøj hvor jeg tit hoppede op af stolen... (kæresten syns nu at han blev mest forskrækket ved at jeg klemte hans hånd.. )

Anmeld

29. oktober 2010

RiUL

Ungermann skriver:

hehe svar skyldig, jeg har kun set 2éren...

men nøøj hvor jeg tit hoppede op af stolen... (kæresten syns nu at han blev mest forskrækket ved at jeg klemte hans hånd.. )

Haha Min kæreste vil bestemt IKKE se gyserfilm, har spurgt et par gange, men tror han er en bangebuks

Anmeld

29. oktober 2010

frk Jensen

rikkebw skriver:

Haha Min kæreste vil bestemt IKKE se gyserfilm, har spurgt et par gange, men tror han er en bangebuks

Den er ikke så grum som de gør den til..
Bare sig til ham at i skal ind og se lille per... hæhæ..

Anmeld

29. oktober 2010

RiUL

Ungermann skriver:

Den er ikke så grum som de gør den til..
Bare sig til ham at i skal ind og se lille per... hæhæ..

Hehe, ja  

Anmeld

29. oktober 2010

TinaPina

LIGE LIDT SERVICE INFO!!!

DEN KOMMER KLOKKEN 21

skide træls at komme en time for sent til filmen.

Der står alle steder at der kommer sommer i sunny beach først, men de har lige sagt 5-6 gange på tv3 at den kommer klokken 21. SÅ jeg krydser fingre for at det er der

Anmeld

29. oktober 2010

RiUL

TinaPina skriver:

LIGE LIDT SERVICE INFO!!!

DEN KOMMER KLOKKEN 21

skide træls at komme en time for sent til filmen.

Der står alle steder at der kommer sommer i sunny beach først, men de har lige sagt 5-6 gange på tv3 at den kommer klokken 21. SÅ jeg krydser fingre for at det er der

Jeg hørte også klokken 21 rigtig mange gange, men med et halvt øre :p Så tjekkede lige på tekst tv og på nettet og der stod kl.22.. Men håber da den kommer kl.21 Så skal man ikke holde sig vågen hihi

Anmeld

29. oktober 2010

TinaPina

rikkebw skriver:

Jeg hørte også klokken 21 rigtig mange gange, men med et halvt øre :p Så tjekkede lige på tekst tv og på nettet og der stod kl.22.. Men håber da den kommer kl.21 Så skal man ikke holde sig vågen hihi

Det håber jeg også, jeg er sååå træt for tiden

Anmeld

29. oktober 2010

RiUL

TinaPina skriver:

Det håber jeg også, jeg er sååå træt for tiden

Hihi, men der er jo en dejlig grund til trætheden Så ville jeg sgu også gerne være træt hele tiden, hvis jeg bare havde en bebs i maven

Anmeld

29. oktober 2010

TinaPina

rikkebw skriver:

Hihi, men der er jo en dejlig grund til trætheden Så ville jeg sgu også gerne være træt hele tiden, hvis jeg bare havde en bebs i maven

Ja, det er delme ikke så sjovt som det lyder

Men krydser fingre for at det også lykkes dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.