Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Wow!
Min søn har fået sin første tand i dag Hvor vildt er det ikke lige??? Han var lidt mere brokke-agtig i eftermiddag, men ellers har der virkelig ikke været noget bøvl med ham, tværtimod - og nu er der tydeligt en lille stribe af takker der kigger frem nede i den nedre gumme - jeg kan slet ikke forstå det! Det er 1,5 mdr før gennemsnittet men der er jo stor forskel på hvornår de kommer, og jeg havde bestemt regnet med at der var længe endnu... Den højre tand var undervejs, og det var den jeg troede ville komme først, men den venstre har så uden jeg opdagede det sneget sig op og vandt kapløbet
Rosa - nu med søn med tand
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tillykke Er sikker på, at han er über cute med en tand i undermunden
Jamen tillykke med tanden!
Tillykke med tanden. Det er bare SÅ sødt med sådan et tand smil
Tillykke! Det er nemlig bare så stort!
Vilma fik sin første tand 10 dage inden hun blev 5 mdr, så det var også lidt tidligt tror jeg. Og nu er vi igang med tand 3+4, nemlig de to hjørnetænder i overmunden... Hun kommer til at ligne en lille vampyr-unge :-)
dorthemus skriver: Tillykke Er sikker på, at han er über cute med en tand i undermunden
Haha, jaaa det tænker jeg også, men man kan ikke se den endnu med mindre man stopper en stavlygte halvvejs ned i halsen på ham mens man vrider hans underlæbe ned over hagen (ja - det var sådan vi gjorde det!)
LauraLW skriver: Tillykke! Det er nemlig bare så stort! Vilma fik sin første tand 10 dage inden hun blev 5 mdr, så det var også lidt tidligt tror jeg. Og nu er vi igang med tand 3+4, nemlig de to hjørnetænder i overmunden... Hun kommer til at ligne en lille vampyr-unge :-)
Haha, fedt! 5 mdr er tidligt - ihvertfald ifølge den her
Diana... skriver: Tillykke med tanden. Det er bare SÅ sødt med sådan et tand smil
Tak - ja det er nemlig så
Rosa skriver: Haha, jaaa det tænker jeg også, men man kan ikke se den endnu med mindre man stopper en stavlygte halvvejs ned i halsen på ham mens man vrider hans underlæbe ned over hagen (ja - det var sådan vi gjorde det!)
Han ku jo også bare have åbnet munden frivilligt
Rosa skriver: Haha, fedt! 5 mdr er tidligt - ihvertfald ifølge den her
Haha, ja for søren, så er hun da tidligt ude - både med de to fortænder forneden, og nu med de to hjørnetænder :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128