Gratispakker ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.173 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. oktober 2010

Kildebakken

Havde lige fået hænderne på en blespand i bilka, da en sød dame gjorde opmærksom på at man i babysam kunne få en gratis startpakke med blespand..... og så kom jeg til at tænke på om vi er ved at gå glip af andre gratis glæder, så derfor mit spørgsmål: hvor finder man lignende gaver til gravide og nyfødte?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

Kløver

Kildebakken skriver:

Havde lige fået hænderne på en blespand i bilka, da en sød dame gjorde opmærksom på at man i babysam kunne få en gratis startpakke med blespand..... og så kom jeg til at tænke på om vi er ved at gå glip af andre gratis glæder, så derfor mit spørgsmål: hvor finder man lignende gaver til gravide og nyfødte?

hvis du er medlem af copp, kan man gratis i coops butikker, ved at vise medlemskort, få en babypakke, som dog først skal bestilles gennem nettorvet. Hvis ikke man er medlem koster pakken 129 kr.

matas har også en babypakke, og det samme har libero

Anmeld

29. oktober 2010

Kildebakken

Maja84 skriver:

hvis du er medlem af copp, kan man gratis i coops butikker, ved at vise medlemskort, få en babypakke, som dog først skal bestilles gennem nettorvet. Hvis ikke man er medlem koster pakken 129 kr.

matas har også en babypakke, og det samme har libero

Tak, så er der jo lidt at gå igang med:-)

Anmeld

29. oktober 2010

Kløver

Kildebakken skriver:

Tak, så er der jo lidt at gå igang med:-)

det er ihvertfald de gratis pakker jeg har fundet indtil nu, og som er noget værd, for der er generelt ikke meget andet i pakkerne end 2 bleer, og en masse reklamer.

I den fra coop, får man rigtig meget, og så vidt jeg ved gør man det også i dne fra libero. den fra matas får man 2 eller 4 bleer, 2 ammeindlæg, og en masse reklamer

Ellers synes jeg ikke jeg har kunnet finde noget, ud over noget gratis prøvning af babymad, hvilket jo når at blive for gammelt, inden barnet kan få glæde af det

Anmeld

29. oktober 2010

Kildebakken

Maja84 skriver:

det er ihvertfald de gratis pakker jeg har fundet indtil nu, og som er noget værd, for der er generelt ikke meget andet i pakkerne end 2 bleer, og en masse reklamer.

I den fra coop, får man rigtig meget, og så vidt jeg ved gør man det også i dne fra libero. den fra matas får man 2 eller 4 bleer, 2 ammeindlæg, og en masse reklamer

Ellers synes jeg ikke jeg har kunnet finde noget, ud over noget gratis prøvning af babymad, hvilket jo når at blive for gammelt, inden barnet kan få glæde af det

Nu har jeg i hvert fald tilmeldt os matas og libero... coop is next:-)

Anmeld

29. oktober 2010

Kløver

Kildebakken skriver:

Nu har jeg i hvert fald tilmeldt os matas og libero... coop is next:-)

husk at du skal bruge udskriften i matas når du henter babypakken, der er iøvrigt også en lille sutteflaske i pakken fra matas. Synes klart den fra Coop er den bedste, så er jo spændt på hvad den fra Libero har at byde på, når den engang ankommer

Anmeld

29. oktober 2010

BabyMus

http://www.babybusiness.dk/gratis-ting-til-baby.html

Bare et link med forskellige gratis pakker. Ved ikke om de alle stadig gælder, men det er jo værd at kigge på. (:

Anmeld

29. oktober 2010

Kildebakken

BabyMus skriver:

http://www.babybusiness.dk/gratis-ting-til-baby.html

Bare et link med forskellige gratis pakker. Ved ikke om de alle stadig gælder, men det er jo værd at kigge på. (:

Mange tak:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.