Suk ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

471 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. oktober 2010

RiUL

Sidste lørdag fik jeg den sørgelig besked, at en af mine kollegaer var død af hjertestop Han blev kun 39 år. 

Nu her en uge efter har jeg ikke rigtig forstået det Og vi skal til hans begravelse imorgen. Bliver ved med at kigge på hans facebook profil, og tænker på hans kone og to små børn Synes virkelig at det er frygteligt.. 

Ved egentlig ikke hvad jeg ville med dette indlæg, tror bare jeg havde brug for at komme ud med det.. Har bare lyst til at tude helt vildt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

Jetjen

Døden kommer nogen gange så uretfærdigt. Håber det bedste for hans familie og venner.

Anmeld

29. oktober 2010

Mette Nexø

Puha hvor uretfærdigt, havde selv en kollega der faldt om og døde, mener hun lige var blevet 50, hun sagde op for at gå hjemme og nyde livet, og en uge efter var hun død.

Man tænker lidt mere over livet når man oplever sådan noget.

Anmeld

29. oktober 2010

RiUL

Mette Nexø skriver:

Puha hvor uretfærdigt, havde selv en kollega der faldt om og døde, mener hun lige var blevet 50, hun sagde op for at gå hjemme og nyde livet, og en uge efter var hun død.

Man tænker lidt mere over livet når man oplever sådan noget.

Ja, det er virkelig frygteligt  

Anmeld

29. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Den slags er aldrig rart. Nogle gange kommer mennesker alt for tidligt herfra, og man bliver lige mindet om hvor skrøbeligt livet er.

Kondolence herfra

Anmeld

29. oktober 2010

RiUL

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Den slags er aldrig rart. Nogle gange kommer mennesker alt for tidligt herfra, og man bliver lige mindet om hvor skrøbeligt livet er.

Kondolence herfra

Ja  Og det er fandme altid de bedste mennesker der bliver taget fra os, alt for tidligt. Min venindes mor er næsten også lige død, og en anden veninde mistede sin far for halvandet år side. Synes det er alt for tæt på 

Anmeld

29. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

rikkebw skriver:

Ja  Og det er fandme altid de bedste mennesker der bliver taget fra os, alt for tidligt. Min venindes mor er næsten også lige død, og en anden veninde mistede sin far for halvandet år side. Synes det er alt for tæt på 

Puhh det kan jeg virkelig godt forstå kommer tæt for tæt på.

Det var da også noget af en omgang altså...

Håber ikke du og dine skal opleve mere af den slags. Det må være rigtig hårdt.

Og ja, det ofte de bedste som bliver taget fra os alt for tidligt. Øv hvor er det uretfærdigt...

Anmeld

29. oktober 2010

RiUL

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Puhh det kan jeg virkelig godt forstå kommer tæt for tæt på.

Det var da også noget af en omgang altså...

Håber ikke du og dine skal opleve mere af den slags. Det må være rigtig hårdt.

Og ja, det ofte de bedste som bliver taget fra os alt for tidligt. Øv hvor er det uretfærdigt...

Nej, håber jeg heller ikke 

Ja, det er det altså Det er rigtig meget uretfærdigt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.