Hader mit eget spejlbillede...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

582 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. oktober 2010

Anonym trådstarter

Æv for pokker da, har været på shoppetur i dag. Sikke et skræk billede i alle ruderne.

Hvem er den fede kvinde - hov det er jo mig!!!!

Nu skal der ske noget

Hilsen den kæmpe fede madame

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

otlitrom

Jeg er helt sikker på, at det ikke er så slemt som du føler! Men jeg kender så udemærket godt følelsen, og den er ikke rar at stå tilbage med!

Jeg håber du kan finde noget smukt i det sepjlbillede selv - for det er jeg sikker på vi andre ville kunne, hvis vi vidste hvem du var!

Anmeld

29. oktober 2010

grinbidderen

kitty skriver:

Jeg er helt sikker på, at det ikke er så slemt som du føler! Men jeg kender så udemærket godt følelsen, og den er ikke rar at stå tilbage med!

Jeg håber du kan finde noget smukt i det sepjlbillede selv - for det er jeg sikker på vi andre ville kunne, hvis vi vidste hvem du var!

Enig

Anmeld

30. oktober 2010

ChatH

Anonym skriver:

Æv for pokker da, har været på shoppetur i dag. Sikke et skræk billede i alle ruderne.

Nu skal der ske noget

er også sikker åpå man føler det værre selv, men kender det så  udemærket fra mig selv. mangler stadig lidt efter min fødsel og det er mpisse irriterende at rende rundt med deller

Anmeld

30. oktober 2010

Vinker

Anonym skriver:

Nu skal der ske noget

Så er det bare med at komme i sving ja - Der er ingen grund til at gå og være så ked af sin egen krop.

Vi er mange der er gået i sving med at gøre noget godt for os selv i form af løb, zumba og kost omlægning. Du kan også være med ;)

Du kan godt!

Anmeld

30. oktober 2010

oo

jeg har udelukkende shoppet via nettet de sidste par år fordi jeg HADER at se mig selv i prøverumsspejlene - især de der "hele vejen rundt" spejle i H&M , så jeg kender virkelig den følelse du havde da du skrev det her indlæg

Men det er nu aldrig så slemt som man selv synes - og nu ved jeg jo du er NS'er, og så kan jeg kun sige, at du - uanset din kropstørrelse - er et fantastisk menneske

Anmeld

30. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

den følelse kender jeg, og har jeg kendt hele livet!

også den gang jeg kunne smutte i en 38 trods mine 173 cm.... idag er str 44-46 nok nærmere 46.... og jeg ser mig selv som jeg har gjort hele livet! så selvom jeg en gang ikke havde et BMI på 31 så jeg stadig mig selv som overvægtig..

det jeg vil sige er, at det er din egen oplevelse af det som er slem!

stort knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.