Billeder af min lille øjesten<3 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

918 visninger
19 svar
0 synes godt om
29. oktober 2010

2721

Kom til at tænke på jeg fatisk aldrig har lagt billeder ud af min lille dreng, så det vil jeg gøre

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

klmf

For filan da, hvor er han dog LÆKKER!!! Såååååå kær..... Der burde være en bødekasse for at holde de billeder for dig selv så længe

Så forresten dit indlæg den anden dag, hvor er jeg glad for at det går godt og at I kan slappe af og vise dem I bare er de bedste forældre for jeres skønne lille dreng!!

Anmeld

29. oktober 2010

2721

lotchen skriver:

For filan da, hvor er han dog LÆKKER!!! Såååååå kær..... Der burde være en bødekasse for at holde de billeder for dig selv så længe

Så forresten dit indlæg den anden dag, hvor er jeg glad for at det går godt og at I kan slappe af og vise dem I bare er de bedste forældre for jeres skønne lille dreng!!

Tusind tak hvor er du sød. Ja jeg er nok ikke lige så god til det med billeder

Tak er også super glad for det de sagde, så nu håber jeg bare det fortsætter på samme måde resten af tiden vi skal være der. Var også meget nemmer at slappe af end forvented. Men ALT for min lille øjesten.

Ps. Som du jo nok kan se, virkede det med stofbleen og bad er nu lutter smil og glæde. TAK

Anmeld

29. oktober 2010

klmf

2606peanut skriver:

Tusind tak hvor er du sød. Ja jeg er nok ikke lige så god til det med billeder

Tak er også super glad for det de sagde, så nu håber jeg bare det fortsætter på samme måde resten af tiden vi skal være der. Var også meget nemmer at slappe af end forvented. Men ALT for min lille øjesten.

Ps. Som du jo nok kan se, virkede det med stofbleen og bad er nu lutter smil og glæde. TAK

Det er da også rigtigt, det var jo din lille basse, der ikke kunne lide bad... Ja, det er han da han kommet efter

Det skal nok gå, når de allerede siger sådan, så ændrer det sig jo ikke sådan. Bare ærgerligt det skulle helt ud i at bevise, at I er gode forældre, men lad nu det ligge...... Hvor længe skal I være der?? Hvor bliver det DEJLIGT at sidde med papirerne derfra og kunne vise dem til kommunen, så må de da kunne se det

Anmeld

29. oktober 2010

BabyMus

Åhh hvor er han bare dejlig. (:

Anmeld

29. oktober 2010

Sofia

Ham skal du bestemt ikke holde dig tilbage med at lægge billeder ud af Han er da så sød!!

Anmeld

29. oktober 2010

dorthemus

Øj hvor er han da bare sød

Anmeld

29. oktober 2010

Risen

Nå hvor er han bare lækker! Glæder mig til at møde ham irl 

Anmeld

29. oktober 2010

2721

lotchen skriver:

Det er da også rigtigt, det var jo din lille basse, der ikke kunne lide bad... Ja, det er han da han kommet efter

Det skal nok gå, når de allerede siger sådan, så ændrer det sig jo ikke sådan. Bare ærgerligt det skulle helt ud i at bevise, at I er gode forældre, men lad nu det ligge...... Hvor længe skal I være der?? Hvor bliver det DEJLIGT at sidde med papirerne derfra og kunne vise dem til kommunen, så må de da kunne se det

Ja det må man sige han er

14 dages observation og så skal vi have et nyt møde allesammen, hvor de fortæller, kommunen hva de syntes og så skal det besluttes hvor meget eller hvor lidt der skal ske der efter.

for det snart er overstået. Tror dog ikke vi slipper helt efter 14 dage nu hvor de har sat så meget igang, om end det virkede som om de på centret ikke så nogen særlig grund til at beholde os mere end højst nødvendigt

Anmeld

29. oktober 2010

2721

BabyMus skriver:

Åhh hvor er han bare dejlig. (:

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.