Hvornår begyndte jeres graviditets symptomer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.076 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. oktober 2010

Leonora

Hej tøser

Hvornår fik i de første symptomer på graviditet efter ægløsning?

Jeg havde ægløsning i søndags..testede klart postiv på ÆT...håber snart på en lille spire i maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

Kløver

Hej tøser

Hvornår fik i de første symptomer på graviditet efter ægløsning?

Jeg havde ægløsning i søndags..testede klart postiv på ÆT...håber snart på en lille spire i maven

hmm ved ikke præcis hvor længe der gik efter ÆL men vil gætte på der gik ca 1-1½ uges tid fra ÆL, til jeg fik symptomer på graviditet, og tog så knap en uge efter en test som var tydeligt positiv.

Anmeld

29. oktober 2010

Leonora

Maja84 skriver:

hmm ved ikke præcis hvor længe der gik efter ÆL men vil gætte på der gik ca 1-1½ uges tid fra ÆL, til jeg fik symptomer på graviditet, og tog så knap en uge efter en test som var tydeligt positiv.

hmmmm mærker intet synes...og kan ik huske hvordan det var første gang...

Men vi var også næsten 16 måneder om det sidst så det tager nok lidt tid endnu...er kun på 2 forsøg.....men tak for svaret og go week

Anmeld

29. oktober 2010

Muffinmus

Her 4 gang jeg var gravid, men nr 2, der fik jeg kvalme alleredde 3-4 dage efter sex ved ÆL- helt vildt, for anede ikke lgie det var derfor, havde lige haft en SA og troede slet ikke det var muligt for mgi at blive gravid SÅ hurtigt, altså inden mens kom, men jo.-)

De andre gange har jeg mest haft stik og jag forneden, milde menssmerter i mest højre side. Mest +uge 5.

Anmeld

29. oktober 2010

Leonora

MariaE skriver:

Her 4 gang jeg var gravid, men nr 2, der fik jeg kvalme alleredde 3-4 dage efter sex ved ÆL- helt vildt, for anede ikke lgie det var derfor, havde lige haft en SA og troede slet ikke det var muligt for mgi at blive gravid SÅ hurtigt, altså inden mens kom, men jo.-)

De andre gange har jeg mest haft stik og jag forneden, milde menssmerter i mest højre side. Mest +uge 5.

ORV det var tidligt....jeg har haft stikken og lette mens smerter men eller ik noget....mener at ku huske at jeg fik ømme bryster ved min første graviditet men er ik sikker...de er i hvertfald ikke ømme...endnu

Tak for svaret og go week

Anmeld

29. oktober 2010

Muffinmus

Leonora skriver:

ORV det var tidligt....jeg har haft stikken og lette mens smerter men eller ik noget....mener at ku huske at jeg fik ømme bryster ved min første graviditet men er ik sikker...de er i hvertfald ikke ømme...endnu

Tak for svaret og go week

Ja, latterligt hurtigt, for havde stort set ingen kvalme de andre gange hvor det endte i abort, eller med min søn. Men med tøsen, puha, der kom den inden jeg hadve en ide om at der var en spire igen:-)

Testede faktisk kun fordi jeg ikke fattede ens skid af det hele og var super overrasket over at den var positiv:-)

Men som sagt, ellers stik og ja og mens smerter dernede:-)De ømme bryster er kommet lidt forskelligt, en gang allererde uge 5, en gang uge 6 og her sidste gang først uge 12??? og frem til uge 20, meget underligt:-)

Anmeld

29. oktober 2010

VIPpigen

Aner ikke hvornår jeg havde ÆL. Men symptomerne på graviditet begyndte sidst i marts, og i følge termin så er hun undfanget den 15-16 marts. Så 1 uge, til 1½ efter (tror jeg) Det aller første symptom var at jeg havde det vildt varmt om natten, så skulle bare sove med åbent vindue (er virkelig kuldeskær ellers)

Anmeld

29. oktober 2010

Leonora

VIPpigen skriver:

Aner ikke hvornår jeg havde ÆL. Men symptomerne på graviditet begyndte sidst i marts, og i følge termin så er hun undfanget den 15-16 marts. Så 1 uge, til 1½ efter (tror jeg) Det aller første symptom var at jeg havde det vildt varmt om natten, så skulle bare sove med åbent vindue (er virkelig kuldeskær ellers)

Hmmmm...det er nok også bare mig der tænker for meget over det...ville bare mene at jeg sku have ømme bryster nu...

Men nu må jeg se...jeg har først test dag d 5...¨så der er jo en chance endnu

Anmeld

29. oktober 2010

VIPpigen

Leonora skriver:

Hmmmm...det er nok også bare mig der tænker for meget over det...ville bare mene at jeg sku have ømme bryster nu...

Men nu må jeg se...jeg har først test dag d 5...¨så der er jo en chance endnu

Hmm, Altså jeg havde testdag den 30 marts, men gik helt til den 5 april før jeg testede. Og det fordi de helt kendte synptomer som kvalme og ømme bryster faktisk først kom den 2-3 april. Og kendte ikke rigtig min cyklus, så ventede bare på mens... Logisk den så ikke kom...

Anmeld

29. oktober 2010

AnneBJ

ca. 1 uge - ½ efter ÆL... Havde voldømme bryster allerede et par dage efter ÆL men troede det var indbildning..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.